خبرگزاری کار ایران

در آغاز نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال؛

مصاف سخت شهرداری تبریز با همنامی خود در زاهدان

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۸۸۹

بازی نخست نیم فصل دوم برای هر دو تیم اهمیت خاصی دارد، بخصوص برای شهرداری تبریز که به فکر رسیدن به صدر جدول گروه است.

در آغاز نیم فصل دوم سوپرلیگ والیبال کشور فردا شهرداری تبریز در مصافی خارج از خانه میهمان هم‌نام زاهدانی خود خواهد بود.

به گزارش ایلنا نیم فصل دوم لیگ برتر والیبال کشور «جام زنده یاد حسین معدنی» فردا با برگزاری ۶ دیدار آغاز خواهد شد که در یکی از این دیدارها و از گروه الف بلندقامتان والیبال تبریز در دیداری خارج از خانه از ساعت ۱۷ به مصاف تیم شهرداری زاهدان خواهند رفت.

بناکاری که با شهرداری تبریز در بازی رفت و در دیداری خانگی به سختی و با نتیجه سه بر دو توانست از سد همنام زاهدانی خود بگذرد.

بدون شک بازی نخست نیم فصل دوم برای هر دو تیم اهمیت خاصی دارد، بخصوص برای شهرداری تبریز که به فکر رسیدن به صدر جدول گروه است و با پیروزی در این دیدار و با توجه به استراحت پیکان در این هفته از رقابت‌ها این امر محقق خواهد شد.

در سوی دیگر نیز شهرداری زاهدان نیز به دنبال رسیدن به بالای جدول است جایی که بتواند حضور خود را در مراحل حذفی قطعی کند.

به روی می توان پیش بینی کرد که دو تیم همچون دیدار رفت، دیدار سخت و حساسی را در پیش رو خواهند داشت و انتظار اینکه این دیدار نیز به ست‌ پنجم کشیده شود، وجود دارد.

حضور مهدی کریمی و وحید والی بازیکنان فصل گذشته شهرداری تبریز که در ترکیب شهرداری زاهدان حضور دارند و در مقابل تیم سابق خود صف آرایی خواهند کرد نیز از نکات جالب بازی فرداست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز