خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز:

شورای چهارم به دنبال فراهم کردن بستر برای رسیدگی بیشتر به درخواست شهروندان است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۰۱

متاسفانه شورای اسلامی شهر امکان ورود مستقیم به این حوزه ها را ندارد اما نهایت تلاش خود را برای افزایش ارتباطات داشته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز یکی از اصلی ترین اهداف شورای چهارم را رسیدگی بیش از پیش به درخواست های شهروندان دانست.

به گزارش خبرنگار ایلنا سعید حاجی زاده امروز در جمع خبرنگارن اظهار داشت: متاسفانه شورای اسلامی شهر امکان ورود مستقیم به این حوزه ها را ندارد اما نهایت تلاش خود را برای افزایش ارتباطات داشته است.

وی لازمه پیشرفت شهر را تعامل بین نهادها دانست و گفت: اصلی ترین دلیل نیاز به تعامل بین نهادها گستردگی حوزه مدیریت شهری است.

حاجی زاده افزود: بسیاری از شهروندان از مشکلاتی گلایه دارند که از ضعف تعامل بین نهادها شکل گرفته است.

وی دستگاه های اجرایی را یک روح در چندین کالبد دانست و گفت: خوشبختانه برنامه ریزی هایی برای افزایش این تعاملات با دستگاه‌هایی همچون راه و شهرسازی، اداره برق، اداره آب و فاضالاب و برخی سازمان های مرتبط صورت گرفته است.

حاجی زاده وی تعامل شهرداری تبریز با آموزش و پرورش را یک حرکت بنیادین دانست و گفت: طی هفته های گذشته با انتخاب دانش آموزان شهردار گام بزرگی برای تربیت شهروندان از عنفوان جوانی برای پذیرش مسئولیت برداشته شد.

حاجی زاده این فرهنگ سازی را لازم دانست و افزود: از طریق فرهنگ سازی می توانیم علاج واقعه را قبل از وقوع انجام داده و از پرداخت هزینه های اضافی برای رفع مشکلات احتمالی آینده پیشگیری کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز