خبرگزاری کار ایران

مسئول امور ورزش بانوان ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی مادران و دختران آذربایجان شرقی برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۹۶۱

این جشنواره در جهت توسعه و ارتقاء سلامت و تندرستی و نشاط بانوان برگزار می‌شود.

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجانشرقی از برگزاری جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی مادران و دختران در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ملیحه علیزاده که امروز در جمع خبرنگاران سخن می گفت اظهار داشت: این جشنواره در جهت توسعه و ارتقاء سلامت و تندرستی و نشاط بانوان برگزار می‌شود.

وی افزود: این جشنواره به مناسبت هفته وحدت در راستای استفاده از حداکثر امکانات و ظرفیتهای ورزشهای همگانی و بومی محلی، تقویت فرهنگ ورزش و حمایت از فعالیتهای ورزشی مناسب با وضعیت جسمانی دختران و زنان برگزار خواهد شد.

علیزاده افزایش انگیزه و رغبت بانوان و دختران به تحرک و فعالیتهای ورزشی و فراهم سازی تعامل و همراهی مادران و دختران در برنامه های اوقات فراغت را از جمله دیگر اهداف این جشنواره عنوان کرد و گفت: در برنامه های محتوایی این جشنواره برگزاری مسابقات در رشته های ورزش همگانی، بومی و محلی مطابق با ظرفیتهای استانی و برپایی ایستگاه سنجش تراکم استخوانی و یا فشار خون با همکاری هیات پزشکی ورزشی در نظر است.

علیزاده در خصوص زمان برگزاری این جشنواره گفت: جشنواره بزرگ فرهنگی ورزشی مادران و دختران در تبریز همزمان با سراسر کشور روز ۵ شنبه ۱۸ دی در سالن شش هزار نفری پورشریفی تبریز برگزار خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز