خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

ستاد فرماندهی مدیریت بحران شمال غرب کشور در تبریز ایجاد می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۱۱۹

این ستاد با هدف هماهنگی بیشتر استان‌های شمال غرب کشور در زمان وقوع حوادثغیرمترقبه و همچنین جلوگیری از موازی‌کاری و شکاف در مدیریت بحران استان تشکیل می شود.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی از تشکیل ستاد فرماندهی مدیریت بحران شمال غرب کشور در تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدصادق پورمهدی در نشست مشترک مدیران جمعیت هلال احمر استان با استاندار آذربایجان شرقی سخن می گفت، هدف از تشکیل این ستاد را هماهنگی بیشتر استان‌های شمال غرب کشور در زمان وقوع حوادثغیرمترقبه و همچنین جلوگیری از موازی‌کاری و شکاف در مدیریت بحران استان عنوان کرد و گفت: زمین موردنظر برای احداثساختمان این ستاد تهیه شده و نقشه‌های آن در حال طراحی است.

وی همچنین از طراحی برنامه مقابله با عواقب حوادثطبیعی با همکاری شهرداری تبریز خبر داد و گفت: چندمنظوره کردن پارک‌های شهر تبریز یکی از بخش‌های این برنامه است که در این راستا چهار پارک چندمنظوره به بهره‌برداری رسیده و چهار پارک دیگر نیز در احال اجراست.
پورمهدی با بیان این که همدلی خوبی در بحثامداد و نجات استان ایجاد شده، افزود: تجهیز دهیاری‌ها و شهرداری‌های استان به امکانات امداد و نجات با همکاری جمعیت هلال احمر در حال انجام است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حضور به موقع اورژانس و هلال احمر در حوادثجاده‌ای استان، اظهار داشت: با توجه به موقعیت خاص استان و آمار تصادفات رانندگی، تعداد پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای کافی نیست و افزایش آنها جزو برنامه‌های استانی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز