خبرگزاری کار ایران

متخلفان تخریب منطقه حفاظت شده ارسباران به مراجع قضایی معرفی شدند

کد خبر : ۲۳۸۷۸۱

ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کلیبرطی یک ماه گذشته ۶نفر مخرب منطقه حفاظت شده ارسباران را به مراجع قضایی شهرستان معرفی کردند.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کلیبر از معرفی ۶ نفر متخلف تخریب اراضی مناطق حفاظت شده ارسباران در یک ماه گذشته به مراجع قضایی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا علی شاهد امروز در جمع خبرنگاران گفت: ماموران یگان حفاظت محیط زیست شهرستان طی یک ماه گذشته ۶نفر مخرب منطقه حفاظت شده ارسباران را به مراجع قضایی شهرستان معرفی کردند.

وی افزود: روز گذشته نیز از یک مورد ویلاسازی غیر مجازدر منطقه حفاظت شده ارسباران جلوگیری و تخریب کننده۶ هزار متر مربع از اراضی ملی منطقه حفاظت شده با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد.

شاهد اضافه کرد: مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کلیبر موفق به دستگیری یک صیاد متخلف ماهی در منطقه حفاظت شده ارسباران شدندکه از این صیاد ۲۰ قطعه ماهی رودخانه ای کشف شد.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کلیبر گفت: ویلاسازی در مناطق حفاظت شده ممنوع بوده و کسانی که تمایل به ویلاسازی دارند می توانند در محدوده طرح هادی روستاها اقدام به ویلاسازی نمایند در غیر اینصورت با متخلفین به شدت برخورد خواهد شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز