خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری تبریز:

تبریزی‌ها نگران توزیع میوه شب عید نباشند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۸۶۴

سازمان میادین شهرداری تبریز آمادگی کامل خود را برای توزیع میوه شب عید اعلام کرد.

به دنبال نشست کمیته راهبردی ستاد تنظیم بازار استان آذربایجان شرقی مبنی بر تهیه و توزیع میوه شب عید، جلسه هماهنگی در این خصوص در سازمان میادین شهرداری تبریز با حضور مسئولین تعاونی روستایی و اتحادیه باغداران تشکیل شد.

مدیر عامل سازمان میادین شهرداری تبریز در این جلسه با اشاره برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در مورد توزیع میوه در روزهای پایانی سال گفت: مردم نگران تهیه میوه عید نوروز نباشند چرا که تمام برنامه‌ریزی‌های لازم توسط این سازمان صورت گرفته است.

مهدی مهرداد ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته قرار است سازمان تعاون روستایی استان در خصوص خرید، نگهداری و توزیع میوه روزهای پایانی سال که شامل تعیین مباشرین، کارمزد عوامل توزیع، زمان نقل و انتقال، شرکت های حمل و نقل و محل های عرضه عمده را تهیه و مورد بررسی قرار دهد.

وی اضافه کرد: امسال به کیفیت محصولات خریداری شده دقت بیشتری صورت خواهد گرفت و سازمان میادین بر حسب نیاز اعلام شده نسبت به تأمین چادرهای سطح شهر اقدامات لازم را انجام دهد همچنین در همین راستا سازمان میادین شهرداری تبریز علاوه بر انجام وظیفه در امورات محوله نسبت به تأمین چادر نوروزی بر حسب نیاز شهروندان و هماهنگی با مناطق ۱۰ گانه، در راستای ایجاد رضایت و اطمینان خاطر شهروندان و رفع تنگناهای موجود در این زمینه از اکنون جهت تنظیم و نظارت بر بازار اکیپ‌های گشت و کنترل نظارت خود را بسیج کرده تا خدمات شایسته ارائه کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز