خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز:

سالانه ۵ میلیون مترمربع ساختمان در شهر تبریز احداثمی شود

asdasd
کد خبر : ۲۳۹۹۰۲

احداثاین میزان واحد مسکونی، به معنی سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریال در ساخت و ساز بوده و طبق فرمول های اداره کار نشان‌دهنده اشتغال‌زایی صدها هزار نفر است.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز از احداثسالانه ۵ میلیون مترمربع ساختمان در شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمد عزتی امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: احداثاین میزان واحد مسکونی، به معنی سرمایه گذاری ۵۰ هزار میلیارد ریال در ساخت و ساز بوده و طبق فرمول های اداره کار نشان‌دهنده اشتغال‌زایی صدها هزار نفر است.

وی افزود: شهرداری و سازمان نظام مهندسی ساختمانی به عنوان دو مجموعه‌ای که به طور مستقیم در امر ساختمان‌سازی دخیل هستند، هر یک قوانین خاصی را برای نظام‌دهی به امر ساخت‌و‌ساز دارند.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز طراحی و اجرا را دو مرحله عمده ساخت‌وساز خواند و افزود: در مقررات ملی ساختمان، مباحثمختلفی از قبیل بتن‌ریزی، حریق، آسانسور، تعمیر و نگهداری و پدافند غیرعامل مصوب و ابلاغ شده که شهرداری و سازمان نظام‌مهندسی ساختمانی برای تحقق آن‌ها در روند طراحی و اجرای نقشه‌ها دست‌به‌دست هم داده‌اند.

عزتی ادامه داد: در بحثاجرا سازندگان حقیقی و حقوقی، انبوه‌سازان، مهندسان ناظر و خود مالکان باید به عنوان عوامل تکمیل‌کننده، وارد عمل شده و شرایط ساخت‌و‌ساز ایمن و مطمئن را فراهم کنند.

وی خاطرنشان کرد: با همکاری تمام بخش‌های برنامه‌ریزی، طراحی و اجرا، شاهد افزایش عمر ساخت‌و‌ساز و استحکام ابنیه در مقابل زلزله و سایر مخاطرات طبیعی خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز