خبرگزاری کار ایران

۶۷۷ نانوایی متخلف در آذربایجان شرقی به تعزیرات حکومتی معرفی شدند

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۲۱۴

بیش از ۱۱هزار مورد بازرسی ازنانوایی‌های استان آذربایجان شرقی طی یک ماه صورت گرفت.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان آذربایجان شرقی از انجام ۱۱ هزار و ۲۸۶ مورد بازرسی از واحدهای نانوایی استان طی یک ماه پس از ابلاغ قیمت‌های جدید خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل عطاپور امروز در جمع خبرنگاران گفت: طی این مدت برای ۶۷۷ واحد متخلف نیز که اقدام به گرانفروشی یا کم فروشی کرده و یا قیمت های مصوب را در معرض دید مردم نصب نکرده بودند پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

وی افزود: در این بازه زمانی تعداد ۹۱۱ نفر از شهروندان از طریق تلفن ۱۲۴ با ستاد خبری این سازمان در خصوص تخلفات نانوایان تماس گرفته اند که ضمن رسیدگی به کلیه موارد و انجام راهنمایی های لازم و پاسخ به سئوالات در خصوص اوزان وقیمت انواع نان، برای ۱۳۲ واحد متخلف نیز پرونده تخلفاتی تشکیل گردیده است.

عطاپور در پایان ضمن قدردانی از جامعه نانوایان استان به خاطر اهتمام آنها به رعایت حقوق مصرف کنندگان و قانون نظام صنفی، از تداوم اقدامات نظارتی طی روزهای آینده در دو شیفت کاری صبح وبعد ازظهر خبرداد و گفت: به شهروندان اطمینان خاطر می دهیم تا اجازه سوء استفاده به اقلیت فرصت طلب داده نخواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز