خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی:

شبکه دولت باید فعال نگه داشته شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۲۴

با فعال نگه داشتن این شبکه و انجام کلیه مکاتبات اداری در بستر آن، علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و کاهش هزینه‌ها، تسریع در انجام امور اداری اتفاق می‌افتد که برای مراجعه‌کنندگان و گیرندگان خدمات نیز بسیار مفید است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی تاکید کرد: شبکه دولت باید فعال نگه داشته شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا محمدتقی پاکزاد در جلسه کمیته تحول اداری شهرستان کلیبر، تصریح کرد: با فعال نگه داشتن این شبکه و انجام کلیه مکاتبات اداری در بستر آن، علاوه بر صرفه‌جویی در مصرف کاغذ و کاهش هزینه‌ها، تسریع در انجام امور اداری اتفاق می‌افتد که برای مراجعه‌کنندگان و گیرندگان خدمات نیز بسیار مفید است.

وی با بیان این که کمبود نیروی انسانی در ادارات این شهرستان محسوس است، از قابل پیگیری بودن استخدام‌هایی که به نام این شهرستان انجام اما نیروهای جذب شده در محل دیگری مشغول به کار هستند خبر داد و گفت: با توجه به این که سیاست دولت یازدهم کوچک‌سازی دولت است، کمبود نیروی انسانی در شهرستان کلیبر می‌تواند به عنوان یک فرصت برای توانمندسازی بخش خصوصی از طریق برون‌سپاری خدمات غیر حاکمیتی مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

پاکزاد ناکافی بودن مهارت نیروی انسانی را از چالش‌های مهم مدیران ادارات و نهادهای دولتی دانست و افزود: متأسفانه در برخی موارد برای گزینش نیروی انسانی به توانمندی‌های افراد و شاکله شخصیتی آن‌ها توجه نشده است اما با توجه به این که در حال حاضر چاره‌ای جز استفاده از نیروهای موجود نداریم، مدیران باید با بهره‌گیری از توانایی و کارآمدی نیروهای موجود، تقویت و شکوفایی استعداد آن‌ها را مورد توجه قرار دهند که با اجرای سیاست‌های تشویقی مناسب و استفاده از ویژگی تمایل هر فرد برای پیشرفت می‌توان به این امر مهم دست یافت.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر ضرورت توسعه‌ی مهارت‌ها و آگاهی مدیران و شفاف کردن خدمات دولتی، تصریح کرد: سلامت اداری در نتیجه این دو عامل مؤثر افزایش می‌یابد. چرا که مدیر آگاه و جامعه‌ی مطلع در برابر فساد مقاومت کرده و ریشه‌های آن را از بین خواهند برد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز