خبرگزاری کار ایران

عضو شورای اسلامی شهر تبریز:

پارکهای موضوعی مطابق با فرهنگ ایرانی در تبریز ایجاد شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۳۴۲

اهمیت دادن به پارک های موضوعی و شبیه سازی شده می تواند علاوه بر ایجاد جاذبه های زیبایی در محیط شهری منجر به کسب درآمدهای بالایی هم شود.

عضو کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تبریز بر ایجاد پارکهای موضوعی در تبریز تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا ایران آهور که امروز در جلسه مشترک کمیسیون خدمات شهری و سازمان پارکهای تبریزسخن می گفت افزود: امروز در تمام نقاط دنیا ایجاد پارکهای محتوایی در دستور کار قرار گرفته و مورد علاقه شهروندان نیز واقع می شود.

وی گفت: اهمیت دادن به پارک های موضوعی و شبیه سازی شده می تواند علاوه بر ایجاد جاذبه های زیبایی در محیط شهری منجر به کسب درآمدهای بالایی هم شود.

آهور افزود: برای نمونه در کشورهای دیگر با ایجاد پارک دیسنی لند که مطابق و همخوان با فرهنگ آن جوامع است و علاقه کودکان را نیز در پی دارد، کارشناسان شهری نیز با استفاده از همین پتانسیل علاوه بر ایجاد جاذبه، همه ساله ثروت زیادی نیز وارد چرخه اقتصادی می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ما نیز فرهنگ، آداب و سنن و رسوم خاص خود را داریم که می توانیم در قالب ایجاد پارکهای موضوعی و شبیه سازی شده این فرهنگ را ترویج دهیم.

این عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: مثلا در حال حاضر ما پارک موضوعی دفاع مقدس شمیم پایداری را در تبریز داریم که می توانیم واقعه فتح خرمشهر را در این پارک شبیه سازی کنیم.

آهورخاطرنشان کرد: در مناطق کم برخوردار از لحاظ فضای سبز ما می توانیم یک پارک موضوعی احداثکنیم که درآمد بالایی هم داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز