خبرگزاری کار ایران

با توافق مدیریت و کارگران؛

طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت تولیدی پولادیش تبریز اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۰۵۴۸

شهر تبریز با وجود داشتن بیش از ۶۲۴ هزار کارگر به واسطه اعمال سیاست‌های مدیریتی دست اندرکاران کار و صنعت و تولید، مشکلات کارگری برجسته و محسوس ندارد.

در جلسه ای که امروز با حضور معاون روابط کار و کارشناسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز، مدیرعامل و نماینده کارگران شرکت پولادیش تبریز برگزار شد، مدیریت و کارگران درخصوص اجرای طرح طبقه بندی مشاغل به توافق رسیدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، معاون روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی در این جلسه گفت: ایجاد توازن در حقوق پرداختی به کارگران ضروری است.

حسین فتحی با بررسی همه جانبه مشکلات کارگران شرکت پولادیش تأکید کرد: اجرای طرح طبقه بندی مشاغل در شرکت پولادیش باید مبتنی بر عدم تبعیض و اجرای عدالت باشد و نظر مدیریت و کارگران را تامین کند.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز نیز در این جلسه با تشریح کارشناسانه موضوع مطالبات کارگران شرکت پولادیش تبریز گفت: شهرتبریز با وجود داشتن بیش از ۶۲۴ هزار کارگر به واسطه اعمال سیاست های مدیریتی دست اندر کاران کار و تولید و صنعت مشکلات کارگری برجسته و محسوس ندارد.

حاج کریم صادقزاده افزود: کارگرانی که در طول سالیان متمادی در شرکت پولادیش تبریز به کسب تجربه مشغول بودند با وجود فرصت های شغلی دیگر علاقمندند تا فعالیت آنان همچنان در این شرکت تداوم یابد و این خواسته کاملاً منطقی و بدیهی می‌نماید.

وی، توجه به سه عنصر کارگاه، صاحب سرمایه و کارگر را سازنده دانست و افزود: بحثطبقه بندی مشاغل در شرکت پولادیش بار فنی دارد و باید به طور کارشناسانه مورد رسیدگی جدی قرار بگیرد.

وی جایگاه نهادهای کارگری را در واحد های صنعتی حساس دانست و افزود: نهادهای کارگری در کلیه محیط های صنعتی باید همگام با مدیریت در فرآیند توسعه تولید بوده و تحقق این مهم در سایه ایجاد فضای مبتنی برتفاهم ودوستی امکان پذیر است.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز تصریح کرد: جامعه کارگری استان آذربایجان شرقی از کارفرمایان دلسوز و کارآفرین و کلیه شرکت‌های دانش بنیان حمایت می کند و مشکلات کارگران شرکت پولادیش تبریز نیز با درایت مدیریتی حل خواهد شد.

در ادامه این جلسه، یعقوب یگانه مدیرعامل و مجید حسین زاده نماینده کارگران شرکت پولادیش و نیز ممی زاده و اعلایی کارشناسان اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان شرقی در ارتباط با چگونگی اجرای موفق طرح طبقه بندی مشاغل دیدگاه های خود را ارائه دادند.

گفتنی است حاج کریم صادقزاده مسئول جامعه کارگری استان آذربایجان شرقی پس از پایان جلسه، از کارگاه های شرکت پولادیش تبریز بازدید کرد و مورد استقبال گرم و صمیمانه مسئولان و کارگران این واحد تولیدی و اقتصادی قرار گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز