خبرگزاری کار ایران

تولید وانت باردو بیش از ۱۸۶ درصد افزایش یافت / تولید آزمایشی خودروی جدید وانت پی یو وان در تبریز

کد خبر : ۲۴۱۱۱۰

تولید آزمایشی خودروی جدید وانت پی یو وان در تبریز با هدف گذاری تولید پنج هزار دستگاه وانت جدید در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل شرکت ایران خودرو تبریز از افزایش بیش از ۱۸۶ درصدی تولید وانت باردو در ۹ ماه گذشته سال جاری خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ایران خودرو تبریز، غلامرضا صادقیان گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۶۷ هزار دستگاه پیکان وانت در این شرکت تولید شده که با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته برای خط تولید در سال ۹۳ تاکنون توانسته ایم بیش از ۹۱ درصد برنامه پیش بینی شده رامحقق کنیم.

وی افزود: سال گذشته در همین مدت این شرکت موفق به تولید قریب به ۳۶ هزار دستگاه خودروی وانت پیکان شد و در سه ماه چهارم نیز ۱۸هزار دستگاه خودروی وانت پیکان تولید و روانه بازار مصرف داخلی خواهیم کرد.

صادقیان با بیان اینکه هم اکنون در حال تولید آزمایشی خودروی جدید وانت پی یو وان در این شرکت هستیم ابراز داشت: برنامه موجود ما از هدفگذاری برای تولید پنج هزار دستگاه وانت جدید حکایت دارد که به صورت همزمان با تولید وانت پیکان در این شرکت در حال پیگیری است و امیدواریم با تلاش همکاران خود از ابتدای اسفند ماه همزمان ۱۵۰ دستگاه پی یو وان و ۲۰۰ دستگاه وانت پیکان روزانه به طور همزمان تولید می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز