خبرگزاری کار ایران

طرح گازرسانی به هفت روستای شهرستان هشترود افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۶۸

گازرسانی به ۲۴۰ روستای استان در حال اجراست که ۲۷ روستا متعلق به شهرستان هشترود است.

استاندار آذربایجان شرقی با حضور در روستای آغچه‌رود، طرح گازرسانی به هفت روستای بخش مرکزی شهرستان هشترود را افتتاح کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا اسماعیل جبارزاده در جمع اهالی روستای آغچه‌رود، تأکید کرد: همه مسوولان و کارگزاران دولت تدبیر و امید به فکر خدمت به تمام نقاط استان هستند.

وی افزود: وظیفه دولت تامین زیربناها و زمینه‌سازی برای حضور مردم در اداره امور است و هر منطقه‌ای به دست اهالی خود آن آباد می‌شود.
جبارزاده تاکید کرد: برای پیشرفت هشترود و شهرها و روستاهای آن باید مردم مشارکت کنند و توانمندی‌ها و امکانات خود را به صحنه بیاورند.
استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به حجم گازرسانی روستایی در شهرستان هشترود، گفت: در یک سال گذشته یکصد روستای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: توسعه و پیشرفت باید از روستاها شروع شود و ما نیز تلاش می‌کنیم با ایجاد درآمد برای روستاییان و اشتغال روستایی زمینه پیشرفت روستاها را فراهم کنیم.

مدیرعامل شرکت گاز آذربایجان شرقی هم در این مراسم، گفت: با افتتاح طرح گازرسانی به هفت روستای بخش مرکزی شهرستان هشترود، ۶۷۰ خانوار روستایی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شوند.

ولی‌اله دینی افزود: برای اجرای این طرح که شامل ۳۵ کیلومتر شبکه توزیع و تغذیه است، بالغ بر ۲۱ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

وی همچنین گفت: گازرسانی به ۲۴۰ روستای استان در حال اجراست که ۲۷ روستا متعلق به شهرستان هشترود است.

به گفته دینی در حال حاضر ۱۰۰ درصد خانوارهای شهری و ۸۰ درصد خانوارهای روستایی از نعمت گاز برخوردار هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز