خبرگزاری کار ایران

فرماندار عجب‌شیر:

اجرای پایاب سد «قلعه‌چای» مشکل آب عجب‌شیر را رفع می‌کند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۳۷۸

۱۷ کیلومتر از شبکه پایاب این سد لوله‌گذاری شده که این میزان تا پایان سال جاری به ۲۲.۵ کیلومتر خواهد رسید و مسئولان باید تا پایان فصل کاری سال‌جاری، زمینه بهره‌برداری کشاورزان دو روستای «دیزج حسن بیگ» و «مهماندار» را از شبکه آبیاری و زهکشی اراضی این پایاب فراهم کنند.

فرماندار شهرستان عجب‌شیر تأکید کرد: اجرای پایاب سد «قلعه‌چای» مشکل آب شهرستان عجب‌شیر را رفع می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم طاهری در جلسه کارگروه آب، کشاورزی و منابع طبیعی شهرستان عجب‌شیر با اشاره به روند اجرایی پایاب‌های سد قلعه‌چای خواستار تسریع در اجرای این طرح شد و گفت: امیدواریم با اجرای این پایاب‌ها مشکل آب شهرستان به حداقل برسد.

وی با اشاره به مشکلات دریاچه ارومیه اظهار داشت: امیدواریم مسئولان استانی نیز توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته باشند و تدابیر خاصی برای حل این بحران بیاندیشند.

طاهری افزود: ۱۷ کیلومتر از شبکه پایاب این سد لوله‌گذاری شده که این میزان تا پایان سال جاری به ۲۲.۵ کیلومتر خواهد رسید و مسئولان باید تا پایان فصل کاری سال‌جاری، زمینه بهره‌برداری کشاورزان دو روستای «دیزج حسن بیگ» و «مهماندار» را از شبکه آبیاری و زهکشی اراضی این پایاب فراهم کنند.

طاهری خاطرنشان کرد: امسال ۶۷ میلیارد ریال اعتبار برای پایاب این سد اختصاص یافته و تاکنون ۴۰۰ میلیارد ریال برای آن هزینه شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز