خبرگزاری کار ایران

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی:

کشتی بین المللی جهان پهلوان تختی و کشتی پهلوان ایران در سال ۹۴ در تبریز برگزار می کنیم

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۴۲۶

بر اساس سیاستهای راهبردی و سند توسعه و تدبیر استان آذربایجانشرقی، کشتی آذربایجان شرقی در المپیک ریو حداقل ۲ مدال برای استان و کشور کسب کند.

مجمع سالیانه هیات کشتی استان آذربایجان شرقی با حضور رسول خادم رییس فدراسیون کشتی برگزار شد.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: میزبانی رقابتهای کشتی بین المللی جهان پهلوان تختی و کشتی پهلوان ایران را برای سال ۹۴ در تبریز برنامه ریزی می کنیم.

سید محمد شروین اسبقیان امروز در مجمع سالیانه هیات کشتی استان که با حضور دکتر رسول خادم رییس فدراسیون کشتی کشور، دبیر فدراسیون برگزار شد افزود: کشتی استان آذربایجانشرقی در طول چند سال گذشته با حمایتهای بی نظیر استاندار آذربایجانشرقی، رییس فدراسیون، شورای اسلامی و شهردار تبریز و هیات کشتی استان به روزهای اوج خودئ بازگشته است و به یکی از امیدهای کسب مدال در المپیک ریو مبدل شده است.

وی خاطرنشان کرد: استان آذربایجانشرقی در ورزش کشور همواره حرفهای زیادی برای گفتن داشته کسب رتبه نخست کشوری بر اساس اعلام وزارت ورزش و جوانان گواهی بر این مدعاست.

اسبقیان تصریح کرد: بر اساس سیاستهای راهبردی و سند توسعه و تدبیر استان آذربایجانشرقی، کشتی آذربایجان شرقی در المپیک ریو حداقل ۲ مدال برای استان و کشور کسب کند.

مدیر کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی تأکید کرد: کسب مدال طلا در المپیک در تاریخ ورزش استان خالی است و برای کسب این مدال برنامه ریزی های خاصی انجام داده ایم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز