خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز:

خانه کارگر تبریز، کارت اعتباری به کارگران و بازنشستگان ارائه می‌دهد

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۶۱۳

مشارکت خانه کارگر تبریز، گروه صنعتی انتخاب – اسمارت هلدینگ شرکت لوازم خانگی اسنوا و بانک مهر اقتصاد و اجرای طرح کارت اعتباری، اقدام اساسی برای ترویج فرهنگ مصرف کالاهای داخلی و توسعه اشتغال در بخش اقتصادی کشور است.

نشست مسئولین تعاونی های مصرف کارگری استان آذربایجان شرقی با گروه صنعتی انتخاب واسنوا - اسمارت و بانک مهر اقتصاد به منظور ارائه خدمات بهینه به کارگران و بازنشستگان با شرایط ویژه اقساطی در محل خانه کارگر تبریز برگزار شد.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز در این نشست از اجرای طرح کارت اعتباری به منظور ارایه خدمات بهینه به کارگران و بازنشستگان خبر داد.

حاج کریم صادقزاده تبریزی گفت: مشارکت خانه کارگر تبریز، گروه صنعتی انتخاب – اسمارت هلدینگ شرکت لوازم خانگی اسنوا و بانک مهر اقتصاد و اجرای طرح کارت اعتباری، اقدام اساسی در جهت اشاعه فرهنگ مصرف کالاهای داخلی و توسعه اشتغال در بخش اقتصادی کشور است.

دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز کاهش فاصله میان تولید کننده و مصرف کننده را با اهمیت دانست و گفت: شرکت طرف قرارداد خانه کارگر در ارتباط با موضوع ایجاد طرح کارت اعتباری به زودی با برگزاری نمایشگاه ویژه، محصولات خود را به طور مستقیم به مردم عرضه خواهد کرد.

وی افزود: با توجه به شرایط سخت و دشوار بانک ها در پرداخت وام و صف نوبت آن، ایجاد کارت اعتباری خرید نوعی حرکت اصولی در جهت افزایش قدرت خرید و کاهش نیاز مالی کارگران و بازنشستگان محسوب می‌شود.

مدیر بازاریابی و فروش اسمارت در منطقه شمال و شمال غرب نیز در این نشست از گروه صنعتی اسنوا به عنوان یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ‌های خاورمیانه و نماینده برندهای معتبر بین‌المللی یاد کرد و گفت: هدف اصلی از ایجاد طرح کارت اعتباری، افزایش قدرت خرید مردم است و ما معتقدیم با اجرای این طرح، تعامل و ارتباط سازنده تولید کنندگان و مصرف کنندگان در جامعه به طور محسوس کاهش خواهد یافت.

بهزاد مرندی گفت: گروه صنعتی اسنوا به عنوان یک شرکت دانش بنیان بیش از ۱۲۵ قلم وسایل خانگی تولیدی خود را در قالب این طرح با سود واقعی ۱۶ درصد و با مهلت باز پرداخت ۲۵ ماهه به کارگران و بازنشستگان عرضه خواهد کرد.

در این نشست همچنین مدیران عامل تعاونی‌های مصرف کارگری استان آذربایجان شرقی دیدگاه‌های تخصصی خود را جهت انجام همکاری و مشارکت با خانه کارگر تشکیلات تبریز در اجرای موفق و مطلوب طرح اعتباری خرید کارگران و مستمری بگیران ارائه دادند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز