خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز:

دریافت ۸۱ میلیارد تومان تسهیلات بانکی از سوی شهرداری تبریز در یک سال اخیر

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۳۳

برای بازگشت تسهیلات بانکی اخذشده، اختصاص سهم شهرداری از دو پروژه مشارکتی را مورد توجه قرار داده شده است.

شهردار تبریز شفافیت و انسجام مالی را لازمه اداره موفق شهر خواند.

به گزارش خبرنگار ایلنا صادق نجفی در جمع معاونان شهرداری تبریز، اظهار داشت: در یک سال اخیر، سعی کرده‌ایم اجرای حرکت‌های تحول‌آفرین عمرانی و رویکردهای رایج اداره شهر را با در نظر داشتن آتیه مالی شهرداری تنظیم و تدوین کنیم.

وی، از جذب ۸۱ میلیارد تومان تسهیلات بانکی در یک سال اخیر، توسط شهرداری تبریز خبر داد و افزود: این حجم از تسهیلات، در حالی است که در همین مدت، حدود ۱۳۸ میلیارد تومان از تسهیلاتی را که در سال‌های قبل توسط شهرداری تبریز اخذ شده بود، به بانک‌های ارایه‌دهنده تسهیلات عودت داده‌ایم.

شهردار تبریز با بیان این که فراتر از نام عناوین و اشخاص، خود را ملزم به پیگیری تعهداتی می‌دانیم که شهرداری در دوره های قبل داده‌است، اضافه کرد: در عین حال، تمام تلاش خود را می کنیم تا در اجرای پروژه‌هایی که با هدف دگرگونی سیمای عمرانی، هدفگذاری کرده‌ایم، کمترین تعهد مالی را برای سال‌های آینده شهرداری باقی بگذاریم.

شهردارتبریز خاطرنشان کرد: به همین منظور، برای بازگشت تسهیلات بانکی اخذشده، اختصاص سهم شهرداری از دو پروژه مشارکتی را مورد توجه قرار داده ایم.

نجفی، همچنین از افزایش نسبی درآمدهای شهرداری تبریز، علی‌رغم کاهش چشمگیر صدور پروانه در ۹ ماه اخیر، خبر داد و گفت: این موضوع، اتفاق ارزشمندی است که نشان‌دهنده اقدامات موفق شهرداری در تحصیل درآمدهای پایدار و همچنین مشارکت و اعتماد شهروندان در پرداخت منظم عوارض است.

شهردار تبریز با تاکید بر این که هیچ سرمایه‌ای ارزشمندتر از این اعتماد و وفاق نیست؛ اظهار داشت: علی‌رغم افزایش بی‌رویه قیمت هزینه‌های جاری شهر و بی‌مهری‌هایی که شهرداری‌ها در بخش های مختلف قانونگذاری و اجرا، با آن مواجه‌اند، با تکیه بر همین اعتماد و حمایت شورای اسلامی شهر، برنامه‌های شهر را پیش می‌بریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز