خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

هرکدام از مسافران حداقل ۲۰ دقیقه را داخل اتوبوس های اتوبوسرانی تبریز سپری می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۱۷۷۵

روزانه ۷۰۰ هزار شهروند تبریزی از خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی بهره مند می‌شوند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه ارتقا کیفیت خدمات را مهمترین وظیفه ناوگان اتوبوسرانی تبریز دانست.

به گزارش ایلنا، به نقل از شرکت واحد اتوبوس‌رانی تبریز و حومه شمس الله فیروزیان، در جمع تعرفه زنان شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه اظهار داشت: ارتقاء کیفیت خدمات و اعزام به موقع اتوبوس به مسیر جز اصلی ترین وظایف کارکنان این بخش می باشد و مدیریت اعزام اتوبوس با همکاری و هماهنگی مسئولین مناطق می تواند شاخص رضایت مندی شهروندان از خدمات اتوبوسرانی را افزایش دهد.

وی قانون مداری و احترام متقابل در محیط کاری را بسیار مهم ارزیابی کرد و افزود: خدمات اتوبوسرانی، از صبح علی الطلوع آغاز و تا آخرین ساعات شب ادامه دارد و همه این زحمات و تلاشها در جهت رسیدن به هدف اصلی شرکت یعنی ارتقاء و ارائه خدمات به شهروندان و مسافرین می باشد.

فیروزیان تصریح کرد: موضوع مدیریت هزینه و فرهنگ صرفه جویی هدف دار در شرکت اتوبوسرانی هر چند آرام و گام به گام ولی رو به جلو اتفاق افتاده که این موضوع باید در حوزه اجرا نیز توسعه یافته و اثرات مثبت خود را در ارائه خدمات با کیفیت نشان دهد.

وی توجه به مدیریت زمان در سفر های درونشهری در کلانشهرها را یک موضوع مهم عنوان کرد و افزود: اگر مدیریت اعزام اتوبوس از پایانه ها و انتهای خطوط مورد توجه قرار گیرد از کاهش انرژی و اتلاف وقت شهروندان جلوگیری شده و زمینه علاقه مندی بیشتر شهروندان به استفاده از حمل و نقل عمومی فراهم خواهد شد

فیروزیان با بیان اینکه روزانه بیش از ۷۰۰ هزار نفراز شهروندان تبریزی از خدمات شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز استفاده می کنند خاطرنشان کرد: هرکدام از مسافران حداقل ۲۰ دقیقه را داخل اتوبوس سپری می نمایند.

وی با اشاره به تعداد قابل توجه مسافران روزانه شرکت واحد تبریز و حومه اظهار داشت: برای استفاده بهینه مسافرین از وقتشان در نظر داریم با نصب مخزن کتاب و مطبوعات در اتوبوسها بهترین استفاده را از این زمان بنماییم.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تبریز و حومه خاطرنشان کرد: در حال حاضر مخزن کتاب و مطبوعات در خط ولیعصر تبریز مورد بهره برداری قرار گرفته که مورد استقبال شهروندان واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز