خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی:

اجرای آبیاری تحت فشار برای اراضی حوضه دریاچه ارومیه ضروری است

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۰۲۹

سازمان نظام مهندسی کشاورزی و مهندسان ناظر باید همکاری لازم را اعمال کنند، تا مجریان و مالکین اراضی در اجرای پروژه‌های آبیاری تحت کارشان تسهیل شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی آذربایجان شرقی گفت: اجرای آبیاری تحت فشار در حوزه دریاچه ارومیه برای کشاورزان حوضه دریاچه ضروری است.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آستان آدربایجان شرقی، کریم مهری، امروز در جلسه کمیته آب و خاک جهادکشاورزی استان، با بیان اینکه کارشناسان جهادکشاورزی در شهرستان باید نهایت جدیت را برای رفع مشکل ارباب رجوع درباره اجرای پروژه‌های آبیاری تحت فشار انجام دهند افزود: سازمان نظام مهندسی کشاورزی و مهندسان ناظر باید همکاری لازم را اعمال کنند، تا مجریان و مالکین اراضی در اجرای پروژه‌های آبیاری تحت کارشان تسهیل شود.

وی، با بیان اینکه لازم است نظام مهندسی کشاورزی با ناظرین کم کار و اهمال کاران برخورد کنند افزود: در این باره هیچگونه ناکارآمدی قابل قبول نبوده و باید امورات بصورت شفاف پیگیری شود.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان با بیان اینکه مجریان نظام مهندسی و همکاران آب و خاک شهرستان ها برای رفع مشکلات اجرای آبیاری تحت فشار و موانع موجود راهکار ارائه کرده و دلایل فنی اعلام کنند افزود: سازمان جهاد کشاورزی متولی کشاورزان است و خود را همیشه درکنار آنها می بیند و وکیل مدافع تولید و محصولات تولیدی می‌داند.

وی افزود: در هر شهرستان، از مجریان طراحی(مهندسین ناظر) در سطح استان که بیشترین سطح(هکتار) اراضی را از آبیاری سنتی به آبیاری تحت فشار تبدیل نمایند، از نفرات اول تا سوم قدردانی خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز