خبرگزاری کار ایران

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی:

سازمان اسناد در حفظ و تدوام حوادثتاریخی نقشی ارزشمند دارد

asdasd
کد خبر : ۲۴۲۱۵۱

ما شاهد حوادثتاریخی و فداکاری های ارزشمندی بودیم که ممکن است برخی از آنها دچار غبار فراموشی شود که نقش مرکز اسناد در حفظ و تداوم آنها موثر است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی گفت: سازمان اسناد در حفظ و تدوام حوادثتاریخی نقشی ارزشمند دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا سعید شبستری خیابانی امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل اسناد شمالغرب کشور اظهار داشت: ما نسلی هستیم که شاهد بسیاری از تحولات و تفاقات بوده‌ایم و این تغییر و دگرگونی‌ها اگر به صورت سند نگهداری نشود نمی‌تواند به نسل‌های آتی انتقال یابد.

وی افزود: در گذشته انتقال تاریخ سینه به سینه انجام می شد که ممکن بود در انتقال شفاهی قسمت های مهم مغفول بماند ولی امروزه اسناد طبقه بندی و مدون می شوند.

سعید شبستری خاطرنشان کرد: تاریخ آذربایجان پر از حوادثو افتخاراتی نظیر انقلاب مشروطیت و بهمن ۵۷ است که امیدواریم مرکز اسناد ملی در ثبت و ضبط آنها گام های موثری بردارد.

وی تصریح کرد: ما شاهد حوادثتاریخی و فداکاری های ارزشمندی بودیم که ممکن است برخی از آنها دچار غبار فراموشی شود که نقش مرکز اسناد در حفظ و تداوم آنها موثر است.

در این آیین با قدردانی از تلاشهای عزیز جوانپور مدیرکل قبلیمحمد حسین آل هاشم به عنوان مدیر کل جدید سازمان اسناد ملی شمالغرب کشور معرفی شد

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز