خبرگزاری کار ایران

رییس شورای اسلامی شهر تبریز:

۴۰ درصد از درآمدهای شهرداری تبریز در مناطق، غیرنقدی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۱۳

نیازهای شهر باید به صورت توام، از دیدگاه علمی و دیدگاه شهروندان مشخص شده و جهت گیری هزینه ها و درآمدها نیز باید بر اساس همین موضوع باشد.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز، بر لزوم اولویت بندی و نیازسنجی در بررسی بودجه سال ۹۴ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا شهرام دبیری امروز در شورای راهبردی بودجه سال ۹۴ شهرداری تبریز خاطرنشان کرد: نیازهای شهر باید به صورت توام، از دیدگاه علمی و دیدگاه شهروندان مشخص شده و جهت گیری هزینه ها و درآمدها نیز باید بر اساس همین موضوع باشد.

وی خاطرنشان کرد: در بررسی برنامه و بودجه باید نیازهای شهر را در حوزه های مختلف عمرانی، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی، تفکیک و بودجه را بر اساس اولویت های تفکیک شده تنظیم و تدوین کنیم؛ در واقع رویکرد شورای اسلامی شهردر بررسی بودجه، نیز بر اساس همین اولویت ها خواهد بود.

وی با اشاره به جمع بندی بودجه با در نظر گرفتن پشتوانه های علمی اظهار داشت: برای اولین بار است که در تنظیم برنامه و بودجه شهرداری، شاهد حضور و همفکری گسترده کارشناسان و پشتوانه علمی چشمگیر، در حوزه های مرتبط با اداره شهر هستیم.

رییس شورای اسلامی شهر تبریز دربخش دیگری از سخنان خود، با بیان این که متاسفانه بعضاً در مورد تسهیلاتی که شهرداری در اجرای پروژه های بزرگ عمرانی جذب می کند، شاهد سیاه نمایی هایی هستیم، متذکر شد: این در صورتی است که از طرف دیگر، شاهد سرمایه گذاری های متعددی در شهر هستیم که می تواند در بازپرداخت تسهیلات جذب شده و اجرای پروژه های بزرگ، تاثیرگذار باشد.

دبیری با اشاره به این که ۴۰ درصد از درآمدهای شهرداری تبریز در مناطق، به صورت غیرنقدی است، گفت: این موضوع، در واقع سرمایه ای مهم برای شهرداری به شمار می آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز