خبرگزاری کار ایران

اعضای شورای مرکزی انجمن صنفی هیات علمی دانشگاه تبریز انتخاب شدند

کد خبر : ۲۴۳۸۷۵

اعضای شورای مرکزی انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز، با برگزاری انتخابات در تالار وحدت دانشگاه معرفی شدند.

اعضای شورای مرکزی انجمن صنفی اعضای هیات علمی دانشگاه تبریز، با برگزاری انتخابات در تالار وحدت دانشگاه معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رییس دانشگاه تبریز در این آیین با تاکید بر اینکه در آموزه‌های دینی ما مسلمانان سفارش فراوانی برای همفکری و مشورت شده است، تصریح کرد: با همدلی، همفکری و مشارکت در کارها می‌توان گام های موثری برای ارتقای همه جانبه برداشت.

محمدرضا پور محمدی افزود: انجمن صنفی اعضای هیات علمی این دانشگاه نیز با این نیت گام به عرصه گذاشته که امیدواریم در تعالی دانشگاه و به ویژه در تکریم اساتید در عرصه‌های مختلف موفق باشد.

وی، با بیان اینکه این انجمن، تشکلی غیر سیاسی و غیر انتفاعی است تأکید کرد: این انجمن با هدف تکریم واقعی جایگاه اعضای هیات علمی و حمایت از حقوق مادی و معنوی اساتید دانشگاه ایجاد شده و باید با دوری از جبهه بندی‌های سیاسی برای ایجاد فضای همدلی میان سلایق مختلف و حفظ و ارتقاء جایگاه اساتید و حل مشکلات صنفی آنان حرکت کنند.

پورمحمدی، مراقبت از حقوق معنوی اساتید را از جمله رسالت اصلی این انجمن ذکر کرد و یاد آور شد: مسئولان و مدیران دانشگاه هم در حد توان و در چارچوب مقررات از این انجمن صنفی حمایت خواهند کرد.

دکتر مسعود امید، عضو هیات موسس انجمن صنفی اساتید دانشگاه تبریز در این آیین گزارشی از مراحل اخذ مجوز، تدوین اساسنامه آن ارائه داد و گفت: در تدوین اساسنامه از اساتید متخصص در حوزه‌های مختلف از جمله حقوق و علوم اجتماعی کمک گرفته شده و بر روی تک تک واژه ها تامل شده تا بار معنایی دور از کارهای صنفی نداشته باشد. لذا این انجمن نه بصورت موردی بلکه با قانون در پی تحقق امور صنفی اساتید خواهد بود.

همین گزارش حاکی است سپس هیات رئیسه سنی، اداره جلسه را بر عهده گرفته و امور انتخابات را برگزار کردند و در نهایت از ۴۵۰عضو انجمن، ۲۸۹ نفر حاضر در جلسه در رای گیری شرکت کردند که ۷ نفر به عنوان عضو اصلی، ۲ نفر بعنوان علی البدل، ۱ نفر بعنوان بازرس و یک نفر بعنوان بازرس علی البدل به شرح ذیل انتخاب شدند.

بر این اساس دکتر ضیاء الدین دائی کوزه کنانی با ۱۷۲ رای، دکتر حسین سیفلو با ۱۶۷ رای، دکتر میر رضا مجیدی با ۱۶۵ رای، دکتر حسین فخر با ۱۶۱ رای، دکتر حسین دقیق کیا با ۱۴۹ رای، دکترعباس قدیمی قیداری با ۱۳۸ رای و دکتر شهرام روستایی با ۱۲۵ رای به عنوان اعضای اصلی و دکتر مسعود حاجی علیلوی با ۱۲۱ رای، و دکتر علی بنده حق با ۱۰۳ رای به عنوان اعضای علی البدل و دکتر غلامرضاجلیلیان با ۱۰۹ رای بازرس اصلی و دکتر قادر دشتی با ۱۰۶ رای بازرس علی البدل این انجمن انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز