خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تبریز و حومه:

۱۲۵ دستگاه اتوبوس فرسوده دیکر از ناوگان اتوبوسرانی تبریز و حومه خارج می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۰۵

هم اکنون ۷۵۰ دستگاه اتوبوس با طول عمر ۴.۵ سال در اختیار داریم که در صورت اختصاص اعتبارات پیش بینی شده برای حمل ونقل از منابع هدفمند کردن یارانه ها از سوی دولت، شاهد نوسازی ناوگان و افزایش بیش از پیش خدمات این مجموعه به شهروندان و نیز کاهش میزان آلاینده ها خواهیم بود.

مدیر عامل اتوبوسرانی تبریز و حومه از خروج ۱۵۰ دستگاه اتوبوس فرسوده این شرکت خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا شمس الله فیروزیان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ۲۶ آذر روز حمل نقل ۲۵ دستگاه اتوبوس جدید وارد چرخه خدمت رسانی شده و تا پنج ماه آتی ۱۲۵ دستگاه جدید و نوسازی شده نیز به ناوگان حمل و نقل اضافه خواهد شد.

وی کاهش چشمگیر میزان گوگرد موجود در سوخت مورد نیاز اتوبوس های این شرکت را یکی از اصلی ترین اقدامات انجام شده برای کاهش میزان آلایندگی این ناوگان ارزیابی کرد وگفت: علاوه بر کیفیت سوخت و بهینه سازی ناوگان، وضعیت جغرافیایی شهر تبریز و نحوه رانندگی رانندگان اتوبوس ها نیز فاکتورهای تاثیرگذار در میزان آلایندگی ناوگان این سازمان هستند.

وی افزود: در نظر داریم با برگزاری کلاس های آموزشی ضمن خدمت و بهره گیری از علم روز دنیا، نحوه رانندگی رانندگان این سازمان را ارتقاء ببخشیده و گامی اساسی در کاهش میزان آلاینده ها برداریم.

مدیر عامل شرکت اتوبوسرانی تبریز و حومه از نبود اعتبارات لازم برای نوسازی این سازمان نیز انتقاد کرد و اظهار داشت: هم اکنون ۷۵۰ دستگاه اتوبوس با طول عمر ۴.۵ سال در اختیار داریم که در صورت اختصاص اعتبارات پیش بینی شده برای حمل ونقل از منابع هدفمند کردن یارانه ها از سوی دولت، شاهد نوسازی ناوگان و افزایش بیش از پیش خدمات این مجموعه به شهروندان و نیز کاهش میزان آلاینده ها خواهیم بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز