خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز:

باید رکود از بخش صنعت خارج شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۲۶۹

جمعی از بازاریان و صاحبان صنایع آذربایجان شرقی در نشستی درباره حمایت از جبهه مقاومت اسلامی به همراه حسین نجاتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، صادق نجفی شهردار تبریز و حاج کریم صادقزاده دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز با نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز دیدار کردند.

جمعی از بازاریان و صاحبان صنایع استان آذربایجان شرقی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز در خصوص حمایت از جبهه مقاومت اسلامی دیدار کردند.

امام جمعه تبریز در این دیدار تأکید کرد: باید توسط مسئولین دولتی جلوی رکود موجود در بخش صنعت گرفته شود.

آیت الله محسن مجتهد شبستری همچنین برلزوم برخورد محترمانه مسئولان با مردم تاکید کرد و افزود: مسئولین دولتی و غیر دولتی موظف هستند به هنگام رجوع مردم به آنان خاضعانه و محترمانه با آنان برخورد نموده و گشاده رو باشند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی در ادامه گفت: جمعیتی که به خاطر خدا قیام و حرکت کرده و گرفتار مشکلات شده اند نیازمند کمک های مادی و معنوی هستند و همه ما موظف به کمک به محور های مقاومت مردمی هستیم.

وی افزود: مسلمانان جهان باید بدانند که جنگ اسلام و کفر یک جنگ حقیقی است و تنها راه نجات بشریت تمسک به راه پیامبر اسلام(ص) و کتاب او قرآن و ایستادگی در مقابل آمریکا و صهیونیسم است.

عضو مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: عزت و شرف ما مسلمانان در گرو ایستادگی در مقابل دشمنان رسول‌الله بوده و مطمئن هستیم که پیروزی از آن مسلمانان است و شکست مخصوص دشمنانش خواهد بود.

آیت الله مجتهد شبستری خاطرنشان کرد: امروزه ما در کشور به برکت انقلاب و ولایت فقیه در امنیت سر می بریم، ولی عده ای از مسلمانان سوریه درگیر جنگ با دشمن هستند که همه باید دست به دست هم داده و از آنان حمایت نماییم.

در این دیدار حسین نجاتی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، صادق نجفی شهردار تبریز و حاج کریم صادقزاده دبیر اجرایی خانه کارگر تبریز نیز حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز