خبرگزاری کار ایران

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی:

اعتبارات حفاظت محیط زیست نسبت به فعالیت آنها بسیار پایین است

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۹۲۱

شعاع عمل حفاظت محیط زیست گسترده و بی نهایت است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: شعاع عمل حفاظت محیط زیست گسترده و بی نهایت است.

به گزارش ایلنا، علیرضا منادی در جلسه بررسی مشکلات زیست محیطی استان با بیان اهمیت فعالیت‌های زیست محیطی تأکید کرد: حفظ محیط زیست یک قضیه فرابخشی است.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس افزود: اعتبارات اداره کل حفاظت محیط زیست نسبت به فعالیت آنها بسیار پایین است و ما در مجلس با تمام توان توان از فعالیت‌های این سازمان حمایت می‌کنیم.

وی با مهم خواندن نقش تشکل‌های مردم نهاد در حفظ محیط زیست گفت: می بایستی از توان گروه‌های زیست محیطی در حفظ و حراست از محیط زیست این سرمایه عظیم استفاده بیش از پیش کرد.

منادی اضافه کرد: آموزش و فرهنگ سازی در حفظ محیط زیست، حرف اول را می زند و آموزش و پرورش می تواند در این زمینه مساعدت‌های لازم را داشته باشد.

وی تاکید کرد: می بایستی در مردم و جامعه حس حفظ محیط زیست را نهادینه شود و خود مردم جهت حفظ محیط زیست پیشگام شوند.

عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه خودروها و موتورسیکلت‌ها نقش زیادی در آلودگی هوا دارند، گفت: می توان با کمک شهرداری کلانشهر تبریز و سایر صنایع موتورسیکلت‌های برقی را در تبریز توزیع کرد.

وی با بیان اینکه توسعه فضای سبز در کاهش آلودگی هوا تاثیر زیادی دارد گفت: دستگاه‌های زیربط در توسعه فضای سبز تبریز جدیت بیشتری به کار بندند.

منادی مهم‌ترین چالش زیست محیطی استان و کشور را خشک شدن احیای دریاچه ارومیه دانست و گفت: می بایستی در احیای دریاچه ارومیه همه دستگاه‌ها و مردم دست به دست هم بدهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز