خبرگزاری کار ایران

صبح امروز، باردیگردو زمین‌لرزه تبریز را لرزاند

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۲۳۶

این دو زمین لرزه به بزرگی ۴.۴ و ۳.۱ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) به ترتیب در شهرهای زرنق و کلوانق، از توابع شهرستان هریس روی داد و براثر آن بار دیگر شهر تبریز لرزید.

صبح امروز، باردیگر دو زمین لرزه، شهر تبریز و شهرهای اطراف آن را لرزاند.

به گزارش ایلنا این دو زمین لرزه به بزرگی ۴.۴ و ۳.۱ درجه در مقیاس امواج درونی زمین(ریشتر) به ترتیب در شهرهای زرنق و کلوانق، روی داد و بار دیگر شهر تبریز را لرزاند.

زمین لرزه ۴.۴ ریشتری در شهر زرنق، ساعت ۴:۴۷ در طول و عرض جغرافیایی ۴۷.۰۴۹ و ۳۸.۰۸۸ درجه و همچنین عمق ۸ کیلومتری زمین، زرنق از توابع شهرستان هریس را لرزند.

همچنین به فاصله دو دقیقه از این زمین لرزه، زلزله دیگری، در طول و عرض جغرافیایی ۴۷.۰۰۳ و ۳۸.۰۶۰ درجه و همچنین عمق ۱۰ کیلومتری زمین، شهر کلوانق را به لرزه درآورد.

این دو زمین لرزه در شهر تبریز نیز محسوس بوده است.

همچنین به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، در پی وقوع این زمین‌لرزه بلافاصله ۴ تیم ۱۶ نفری از امدادگران جمعیت هلال احمر شهرهای مهربان، هریس، سراب و تبریز در محل کانون زلزله حاضر شدند.

بر اساس این گزارش منیروهای اعزامی هلال احمر در مراجعه به روستای زرنق، کلوانق، آرباطان، گیلدیرو کرمجوان موردی مبنی بر وقوع خسارت مشاهده نکردند.

گفتنی است نیروهای هلال احمرکماکان در حالت آماده باش بسر می برند.

شهرهای زرنق و کلوانق از توابع شهرستان هریس در استان آذربایجان شرقی است.

پیش از این ۲۹ دی ماه نیز زمین لرزه ای ساعت ۱۵ و ۲۳ دقیقه و ۵۲ ثانیه و در عمق هشت کیلومتری زمین و با مختصات ۴۶/۵۹ درجه شرقی و ۳۷/۹۱ درجه شمالی در باسمنج یکی از شهرهای استان آذربایجان شرقی در بخش مرکزی شهرستان تبریز قرار دارد رخ داده بود.

برخی از مردم همچنان نگران پس لرزه حاصل از این زمین لرزه هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز