خبرگزاری کار ایران

توسط خانه کارگر آذربایجان شرقی برگزار می‌شود؛

نمایشگاه کتاب و عکس در دهه فجر انقلاب اسلامی

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۰۶۵

نمایشگاه ویژه خانه کارگر استان آذربایجان شرقی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به مدت ۱۰ روز در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار و انواع کتاب با تخفیف مناسب در اختیار علاقمندان علم و فرهنگ تبریز و استان قرار خواهد گرفت.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان شرقی از برگزاری نمایشگاه کتاب و عکس با عنوان جلوه‌های کار و کارگری به مناسبت دهه مبارک فجر از سوی این نهاد کارگری خبر داد.

حاج کریم صادقزاده به خبرنگار ایلنا در تبریز گفت: برگزاری مطلوب نمایشگاه کتاب و عکس، نمود محسوس و آشکار مشارکت جدی و مسئولانه خانه کارگر تشکیلات استان آذربایجان شرقی در برنامه‌های بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به‌شمار می‌رود.

وی افزود: نمایشگاه ویژه خانه کارگر استان آذربایجان شرقی همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر به مدت ۱۰ روز در فرهنگسرای بزرگ الغدیر برگزار و انواع کتاب با تخفیف مناسب در اختیار علاقمندان علم و فرهنگ تبریز و استان قرار خواهد گرفت.

صادقزاده خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه همچنین حدود هشتاد قطعه عکس از جلوه‌های مختلف تلاش و فعالیت موثر کارگران دلسوز در عرصه تولید و اقتصاد کشور به نمایش گذاشته می‌شود که بیانگر اهمیت نقش سازنده این قشر در توسعه ایران اسلامی است.

نمایشگاه کتاب و عکس خانه کارگر استان آذربایجان شرقی با همکاری فرهنگسرای بزرگ الغدیر شهرداری تبریز و کمیته کارگری و کارآفرینی و تعاون گران دهه فجر انقلاب اسلامی در فرهنگسرای بزرگ الغدیر تبریز واقع دربلوارستارخان – خیابان شهید قره باغی ترتیب خواهد یافت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز