خبرگزاری کار ایران

مسابقه شعارهای اوائل انقلاب علیه رژیم طاغوت به زبان‌‍های ترکی و فارسی برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۲۷

علاقه مندان می توانند برای شرکت در این مسابقه می توانند شعارهای اوائل انقلاب را به زبان های ترکی یا فارسی تهیه نمایند

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقه شعارهای اوائل انقلاب که مردم شهید پرور آذربایجان شرقی علیه حکومت طاغوت سر می دادند، خبر داد.

به گزارش ایلنا، به نقل از روابط عمومی این حوزه، حسن میلانی با بیان اینکه هر انقلابی دارای شعارهایی است که ریشه در ایدئولوژی انقلاب و فرهنگ آن جامعه دارد، گفت: این شعارها بیان کننده نگرش ایدئولوژی انقلاب، انقلابیون و توده های انقلابی نسبت به وضع نابسامان موجود، اهداف و ویژگی های نظام آرمانی و نحوة انتقال جامعه از وضع موجود به وضع آرمانی هستند.

وی اظهار داشت: علاقه مندان می توانند با ارایه شعارهای انقلابی مربوط به دوران پیروزی انقلاب اسلامی بصورت کتبی در این مسابقه فرهنگی شرکت کنند.

میلانی ادامه داد: همچنین علاقه مندان می توانند شعارهای اوائل انقلاب را به زبان های ترکی یا فارسی تهیه نمایند و تعداد شعارها نباید از ۵ مورد کمتر باشد.

میلانی، مهلت ارسال آثار را تا ۲۹ بهمن ماه سال جاری اعلام کرد و افزود: علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را به حوزه هنری آذربایجان شرقی، واقع در خیابان امام خمینی(ره)، چهارراه شریعتی، مجموعه فرهنگی هنری سینما قدس، طبقه سوم، واحد روابط عمومی ارایه دهند.

وی خاطر نشان کرد: به قید قرعه کشی به ۱۲ مورد از شعارهای رسیده در مراسم تجلیل از هنرمندان پایان سال حوزه هنری جوایزی اهدا خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز