خبرگزاری کار ایران

دانشگاه هنر اسلامی و شهرداری تبریز تفاهم نامه همکاری امضا می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۳۷

با توجه به تأکید شهردار کلانشهر تبریز بر استفاده از توان علمی دانشگاه­‌ها و همکاری مطالعاتی و پژوهشی با این مراکز، به زودی تفاهم‌­نامه همکاری بین دانشگاه هنر اسلامی و شهرداری تبریز به امضا خواهد رسید.

رئیس مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و پژوهش شهرداری تبریز از امضای تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه هنر اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز در آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمدرضا روشنی که در دیدار با معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه هنر اسلامی تبریزسخن می‌گفت با اشاره به ایجاد مقدمات لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین شهرداری کلانشهر تبریز و دانشگاه هنر اسلامی اشاره کرد و گفت: با توجه به تأکید شهردار کلانشهر تبریز بر استفاده از توان علمی دانشگاه­‌ها و همکاری مطالعاتی و پژوهشی با این مراکز، به زودی تفاهم‌­نامه همکاری بین دانشگاه هنر اسلامی و شهرداری تبریز به امضا خواهد رسید.

روشنی بر لزوم بهره ‌گیری از پتانسیل علمی این دانشگاه مبنی بر سوق مدیریت شهری به سوی شهرسازی اسلامی، زیبا سازی و منظر شهری و توسعه گردشگری تاکید کرد و افزود: بر اساس این تفاهم‌­نامه، ضمن مشخص نمودن اولویت­های پژوهشی و نیازهای مطالعاتی پروژه­های شهری، از توان علمی و پژوهشی دانشگاه در حوزه مدیریت شهری استفاده بهینه صورت پذیرد.

معاون آموزشی، پژوهشی و فناوری دانشگاه هنر اسلامی تبریز نیز در این دیدار ضمن ابراز خرسندی از تشکیل مرکز مطالعات، برنامه‌ریزی و پژوهش در شهرداری تبریز از انجام تفاهم‌نامه همکاری بین دانشگاه هنر اسلامی و شهرداری تبریز استقبال کرده و آمادگی خود را جهت هر گونه همکاری و به خدمت گرفتن تمامی تجربیات و امکانات دانشگاه در این راستا اعلام کرد.

پیر بابائی پیشنهاد کرد: از جمله موارد مطالعاتی بررسی و تعیین ساختار هویت اسلامی - ایرانی شهر تبریز و احیاء جایگاه شهر تبریز به‌ عنوان مهد تمدن ایران می‌تواند باشد.

وی خاطرنشان کرد: احیاء مجموعه ربع رشیدی، میدان صاحب آباد(صاحب الامر) و مجموعه شنب غازان به‌ عنوان نمونه در اولین مراحل اقدامات می‌تواند گامی قدرتمند در این راستا باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز