خبرگزاری کار ایران

استاندار آذربایجان شرقی:

در حوزه فرهنگ هر اندازه کار کنیم، باز هم ناکافی است

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۳۷۳

هیچ حد و مرزی برای فعالیت های فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی قایل نیستم

استاندار آذربایجان شرقی گفت: در حوزه فرهنگ هر اندازه کار کنیم، باز هم ناکافی است و هیچ حد و مرزی برای فعالیت های فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی قایل نیستم.

به گزارش ایلنا اسماعیل جبارزاده امروز در نشست مدیران حوزه معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به اهمیت تلاش در حوزه های مختلف استانداری، اظهار داشت: باید از همه توانمندی های مدیران و کارشناسان استانداری در اجرای برنامه های توسعه ای و نظارتی بهره کامل، ببریم.

وی تاکید کرد: لازم است هر نیرو و تخصصی متناسب با ساختار سازمانی و شرح وظایف، در جایگاه واقعی خود بکار گرفته شود تا ضمن انجام بهینه مسئولیت ها، افراد از انجام کار لذت برده و موجب ارتقای ضریب اطمینان کار، تقویت انضباط کاری و اجتماعی و افزایش بهره وری شود.

استاندار آذربایجان شرقی افزود: پیشرفت و پویایی نظام مند جامعه در سایه تبیین مفاهیم مرتبط با توسعه فرهنگی حاصل می شود.

وی با تاکید بر اینکه نوع نگاه ما به مسایل فرهنگی و استقرار ارزش های بنیادین عرصه فرهنگ باید با اعتلا و گسترش معرفت و فضایل اخلاقی عجین گردد، اضافه کرد: امیدواریم تا با استفاده از همه ظرفیت ها و پتانسیل های موجود این مهم را توسعه و گسترش دهیم.

جبارزاده ضمن تاکید بر برنامه ریزی و اجرای منسجم و مستمر سلسله درس های اخلاقی متناسب با نیاز مردم استان، تصریح کرد: هیچ حد و مرزی برای فعالیت های فرهنگی، اعتقادی و اجتماعی قایل نیستم.
استاندار در ادامه، خواستار تهیه مستندات و اطلاعات لازم برای شورای فرهنگ عمومی استان شد و با اشاره به وجود خلا های فراوان فرهنگی در دانشگاه ها و سایر بخش ها خاطرنشان کرد: مسایل فرهنگی را نباید تنها در دو موضوع حجاب و ماهواره خلاصه کرد.

وی افزود: لازم است بحثتهدیدات فرهنگی به شکل گسترده و اصولی، ریشه یابی، شناسایی و در کنار آن ارائه راهکار شود، تا به ایجاد انگیزه در جوانان و ارائه رهنمود های مفید فرهنگی پرداخت.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این که اقتدار و صلابت نظام، خواسته قاطبه مردم است، تاکید کرد: یکی از ماموریت‌های مهم استانداری در کنار مسوولیت‌های عادی و اداری، حفظ عزت، اقتدار و صلابت نظام در حیطه استان است.

وی با بیان این که برای استانداران حداقل ۳۶ مورد وظیفه اصلی تدوین شده است که خلاصه و چکیده همه آنها حفظ عزت و اقتدار نظام است، افزود: برای اجرای این ماموریت، باید بدنه مدیریتی استانداری قوی و کارامد باشد.

جبارزاده با بیان این که هیچ انگیزه‌ای جز تقویت نظام و خدمت به مردم در ذهن ما نیست، گفت: امروز اقصا نقاط استان باید تحت نظارت استانداری باشد و عملکرد دستگاه‌ها به طور مرتب توسط مدیران و کارشناسان استانداری رصد شود.

جبارزاده در ادامه بر لزوم اطلاع رسانی دقیق و صحیح عملکرد دستگاه های اجرایی مختلف تاکید کرد و افزود: با حجم بالای کار صورت گرفته و انجام مناسب فعالیت های دولت تدبیر و امید، اطلاع رسانی مطلوب از اقدامات، موجب تقویت روحیه نشاط و امیدواری در جامعه خواهد شد.

وی با اشاره به ضرورت تکریم و رضایتمندی ارباب رجوع، خواستار فعال شدن میز خدمت در استانداری و همچنین تفکیک وظایف و برجسته شدن نقش فرمانداری در این زمینه شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز