خبرگزاری کار ایران

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز:

حذف یا عدم افزایش برخی از عوارض شهرداری در بودجه سال آینده شهر تبریز مبنا قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۳۲۶

رویکرد شورای اسلامی شهر تبریز، در بررسی بودجه سال آینده، بر مبنای حذف یا عدم افزایش برخی از عوارض است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تبریز گفت: رویکرد شورای اسلامی شهر تبریز، در بررسی بودجه سال آینده، بر مبنای حذف یا عدم افزایش برخی از عوارض است.

به گزارش خبرنگار ایلنا اصغر عابدزاده، امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه افزایش جرایم برخی از تخلفات در بررسی بودجه، تنها با هدف کاهش تخلفات، صورت می‌گیرد افزود: اهتمام ویژه به آسفالت، حمل و نقل عمومی و نوسازی خودروهای بخش خدمات را از دیگر رویکردهای بودجه سال آینده شهرداری تبریز خواهد بود.

وی خاطرشان کرد: با توجه به فرسودگی ناوگان خودرویی در بخش خدمات، با در نظر گرفتن اعتبارات لازم، خودروهای جدید و مکانیزه برای سال آینده پیش‌بینی شده است.

این عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: در بودجه سال آینده صد میلیارد ریال برای به روز و مکانیزه کردن ماشین های حمل زباله در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه بودجه باید به شکل واقعی و بر اساس تعداد پروژه های قابل اجرا تدوین شود افزود: خوشبختانه این رویه در بودجه سال آینده لحاظ شده است.

وی از تفاوت‌های دیگر بودجه سال ۹۴ دخالت دادن نظر و در خواست شهروندان در آن عنوان کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز