خبرگزاری کار ایران

تعرفه عوارض محلی سال ۹۴ تبریز به تصویب رسید

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۴۸۹

در بودجه تعرفه عوارض محلی سال ۹۴ تبریز عوارض محلی افزایش خاصی نیافته است و در راستای پیشگیری از تحلفات ساختمانی و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز جرایم نسبت به سال ۹۳ افزایش داشته است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز ار تصویب تعرفه عوارض محلی سال ۹۴ شهر تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید حاجی زاده امروز با اعلام این مطلب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بررسی تخصصی مواد و تبصره‌های درآمدی و عوارضی لایحه تعرفه عوارض محلی و هزینه خدمات سال ۹۴ شهرداری تبریز که از دو هفته پیش آغاز شده بود در جلسه صبح امروز شورای شهر تبریز به تصویب رسید.

سعید جاجی زاده با اشاره به اینکه تعرفه عوارض محلی باید قبل از لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری بررسی، تصویب و حداکثر تا ۱۵ بهمن ماه برای تایید و ابلاغ نهایی به فرمانداری تبریز ارسال می شد افزود: خوشبختانه با تصمیم اعضای شورا و با برگزاری جلسات متعدد یک روز قبل از پایان مهلت تعرفه عوارض محلی به تصویب شورا رسید.

حاجی زاده افزود: در بودجه تعرفه عوارض محلی سال ۹۴ تبریز عوارض محلی افزایش خاصی نیافته است و در راستای پیشگیری از تحلفات ساختمانی و جلوگیری از ساخت و ساز غیر مجاز جرایم نسبت به سال ۹۳ افزایش داشته است.

وی با اعلام اینکه ایحه تعرفه عوارض محلی، مهم‌ترین و اصلی‌ترین منبع درآمدی و تأمین و تحقق بودجه سالانه شهرداری به شمار می‌رود گفت: سیاستهای تشویقی در مورد بافتهای فرسوده، حاشیه نشین و مناطق محروم در راستای توسعه متوازن شهر تبریز به قوت خود باقی است.

گفتنی است بررسی تعرفه عوارض محلی سال ۹۴ شهر تبریز به صورت غیر علنی و با برگزاری ۴ جلسه در هفته در شورای اسلامی شهر تبریز به تصویب رسید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز