خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان شرقی:

ماموریتهای پدافند غیرعامل در سه فضای سایبری، زیستی و هسته‌ای است

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۴۹۹

همایش پدافند غیرعامل شهرستان هوراند در آذربایحان شرقی برگزار شد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری آذربایجان شرقی گفت: اگر در یک جامعه، آحاد جامعه و مسوولان تهدیدات را بشناسند و برای کمتر شدن آسیبها اقدام کنند جامعه به سمت تعادل حرکت کرده و آسیبهای اجتماعی و فرهنگی در جامعه کاهش می‌یابد.

به گزارش ایلنا احمد جهانسری، امروز در همایش پدافند غیرعامل شهرستان هوراند، افزود: یکی از مهمترین راههای مقابله با آسیبهای فرهنگی و اجتماعی، شناخت تهدیدات در حوزه‌های مختلف پدافند غیرعامل است.

وی خاطرنشان کرد: درحال حاضر در ۲۰ کشور دنیا پدافند غیرعامل وجود دارد و در کشور ما نیز از سال ۸۲ فعالیتهای این حوزه شروع شده ‌است.

جهانسری، ماموریتهای پدافند غیرعامل را در سه فضای سایبری، زیستی و هسته‌ای عنوان کرد و با اشاره به تهدیدات سایبری خاطرنشان کرد: بیش از ۸۰ درصد ایرانیان به رایانه دسترسی دارند که زمینه افزایش تهدیدات و جرم را بالا برده و در بسیاری از موارد عامل فروپاشی خانواده‌‌ها شده ‌است.

وی بر ضرورت آگاهی مردم، مسوولان و خانواده‌ها و برگزاری آموزشهای لازم برای مقابله با تهدیدات و جلوگیری از آسیبها تاکید کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز