خبرگزاری کار ایران

برپایی ۳ نمایشگاه به مناسبت دهه فجر در شهرهای آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۲۴۸۵۲۸

در همین راستا نمایشگاه کتاب در شبستر، نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی در سراب و نمایشگاه عکس «عفاف و حجاب» در مراغه برپا شده‌اند.

یک نمایشگاه کتاب در شبستر و دو نمایشگاه عکس در شهرهای سراب و مراغه در آذربایجان شرقی به مناسبت دهه مبارک فجر دایر شد.

به گزارش ایلنا نمایشگاه کتاب شبستر با همکاری انتشارات قدر ولایت تبریز با بیش از ۷۰۰ عنوان کتاب و با ۲۰ درصد تخفیف در موضوعات امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی، دفاع مقدس، مذهبی، تاریخی، ادبی برپا شده است.

این نمایشگاه کتاب با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی ون شر و گسترش ابعاد شخصیتی و فکری امام خمینی(ره) در حوزه های مختلف دایر شده است.

این نمایشگاه تا نوزدهم بهمن ماه از ساعت ۹ صبح الی ۱۳ ظهر و ۱۶ الی ۱۸ عصر برای بازدید مراجعه کنندگان در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شبستر برپاست.

همچنین نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی در سراب برپا شد.

در این نمایشگاه ۲۰۰ قطعه عکس از وقایع و حماسه‌های دوران انقلاب به نمایش گذاشته شده است.

این نمایشگاه با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره دوران انقلاب اسلامی و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراب برپا شده و علاقمندان می‌توانند برای بازدید تا بیست و دوم بهمن ماه جاری به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سراب مراجعه نمایند.

به همین مناسبت یک نمایشگاه عکس با موضوع «عفاف و حجاب» از آثار عکاسان استان آذربایجانشرقی در مراغه دایر شد

در این نمایشگاه که در محوطه کتابخانه عمومی اوحدی مراغه ای برپا شده، تعداد۲۰ قطعه عکس رنگی و سیاه و سفید، آثار منتخب ۱۶ نفر از عکاسان استان آذربایجان شرقی در معرض تماشای علاقمندان قرار گرفته است.

نمایشگاه عکس «عفاف و حجاب» تا بیست و یکم بهمن ماه همه روزه صبح و بعداز ظهر آماده بازدید علاقمندان خواهد بود.

شایان ذکر است این نمایشگاه به همت انجمن سینمای جوانان دفتر مراغه و همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کتابخانه عمومی اوحدی مراغه‌ای برپا شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز