خبرگزاری کار ایران

اعطای جایزه توانمندسازی منابع انسانی برای دومین بار به توزیع برق تبریز

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۰۷

این جایزه در راستای نتایج ارزیابی به عمل آمده از سازمان بر اساس مدل توانمندسازی منابع انسانی و معیارهایی همچون رهبری و خط مشی منابع انسانی، توانمندی منابع انسانی، مشارکت و نوآوری منابع انسانی برای دومین باربه این شرکت اعطا شد.

شرکت توزیع نیروی برق تبریز برای دومین بار موفق به دریافت جایزه سطح دو سازمان یاد گیرنده در هشتمین دوره جایزه توانمندسازی منابع انسانی ایران شد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریزاینجایزه در راستای نتایج ارزیابی به عمل آمده از سازمان بر اساس مدل توانمندسازی منابع انسانی و معیارهایی همچون رهبری و خط مشی منابع انسانی، توانمندی منابع انسانی، مشارکت و نوآوری منابع انسانی برای دومین باربه شرکت اعطا شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریزگفت: گفت: این شرکت در جهت ارتقاء منابع انسانی خود اقدامات مهمی انجام داده است که تطبیق با استانداردهای به روز در حوزه تعالی سازمانی از جمله این اقدامات می‌باشد.

افشین روشن میلانی با اشاره به اهمیت بسیار زیاد منابع انسانی در بهبود عملکرد سازمان افزود: برق تبریز از چند سال پیش با حضور در دوره‌های متعدد توانمند سازی منابع انسانی، وضعیت منابع انسانی را مطابق معیار‌های تواناساز و معیارهای نتایج این مدل مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

وی با تاکید بر اهتمام هرچه بیشتر در روند توانمند سازی منابع انسانی تاکید کرد: کسب اینجایزه در سایه تلاش‌های کلیه همکاران برق تبریز می‌باشد که به صورت شبانه روزی جهت تامین برق مطمئن و پایدار برای اقشار مختلف می‌کوشند.

شایان ذکر است مدل تعالی منابع انسانی با بهره گیری از مدل‌های تعالی سازمانی، به همت بنیادتوانمندسازی منابع انسانی ایران و با همکاری و تلاش جمعی از اندیشمندان این حوزه طراحی گردیده و به مدیران منابع انسانی کمک می‌کند با ارزیابی مستمر فعالیت‌ها، فرایند و نتایج منابع انسانی سازمان نقاط قوت و فرصت‌ها را شناسایی و برای بهبود آن‌ها و رسیدن به سازمان توسعه یافته برنامه ریزی نمایند. کسب اینجایزه برای دومین سال متوالی نشان از اهتمام مدیریت کلان شرکت به امر تعالی سرمایه‌های انسانی به عنوان با ارزش‌ترین سرمایه سازمان دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز