خبرگزاری کار ایران

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز:

روی برندهای تبریز به خوبی کار نشده است

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۱۶۱

برندهای شهر تبریز به مسافران نوروزی معرفی شوند / باید در ایام نوروزی نسبت به شناساندن این برندها به مسافران تلاش کنیم.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز از معرفی برندهای شهر تبریز به مسافران نوروزی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا رضا خلیلی در جلسه ستاد سفرهای نوروزی استان آذربایجان شرقی اظهار داشت: هماهنگی های مناسبی بین دستگاه ها برای ارائه توانمندی ها و قابلیت های شهر تبریز وجود ندارد که باید در این خصوص همکاری بیشتری بین نهادها صورت گیرد.

وی ادامه داد: روی برندهای تبریز به خوبی کار نشده است که باید در ایام نوروزی نسبت به شناساندن این برندها به مسافران تلاش کنیم.

خلیلی با اشاره به اینکه باید از قابلیت های فضای مجازی برای شناساندن شهر تبریز استفاده کنیم، گفت: از سوی دیگر می توان با تولید فیلم هایی در زمینه ظرفیتهای شهر تبریز، این شهر را به تمامی مردم کشور شناساند.

وی به آغاز تورهای تبریزگردی دانش آموزان اشاره کرد و گفت: در این خصوص با آموزش و پرورش قراردادهایی بسته شده است.

سرپرست سازمان توسعه گردشگری شهرداری تبریز ادامه داد: در ایام نوروز نیز ۳۰ دستگاه اتوبوس تبریز گردی به ارائه خدمات خواهند پرداخت و در این میان بازدید از موزه ها نیم بها بوده و ۱۰۰ نفر نیز در نقاط مختلف شهر به عنوان راهنمای گردشگری حضور خواهند داشت.

خلیلی با اشاره به تکمیل بانک اطلاعات گردشگری استان گفت: برنامه‌های زیادی در جهت آماده سازی و نظافت شهر انجام شده و برگزاری ده‌ها برنامه فرهنگی و اجتماعی از دیگر پیش بینی های شهرداری تبریز در این ایام است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز