خبرگزاری کار ایران

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی:

بانک‌ها برای تقسیط وام‌های مسکن مهر، منتظر صدور سند نباشند

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۲۸۹

بازگشت این منابع به معنای پرداخت تسهیلات به دیگر متقاضیان است، اما برخی از بانک ها در این خصوص اقدامی نکرده و تقسیط ها انجام نشده است. / تا احداثاتوبان تبریز - سهند به بهره برداری نرسد، هیچ یک از مشکلات رفع نمی شود و آغاز به کار این اتوبان به معنای رفع ۵۰ درصدی مشکلات موجود است.

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی گفت: بانک ها برای تقسیط وام های مسکن مهر منتظر صدور اسناد این واحدها نباشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد صادق پورمهدی امروز در جلسه شورای مسکن استان که با موضوع بررسی مشکلات مسکن مهر برگزار شد، اظهار داشت: اگر بانک ها به دنبال برگشت وام ها هستند بهتر است مشکلات موجود بر سر راه تقسیط و یا همان فروش اقساطی را برطرف کنند و به منابع خود دست یابند.

وی افزود: بازگشت این منابع به معنای پرداخت تسهیلات به دیگر متقاضیان است، اما برخی از بانک ها در این خصوص اقدامی نکرده و تقسیط ها انجام نشده است.

پورمهدی همچنین در خصوص مشکلات اموزشی و بهداشتی و درمانی در شهر جدید سهند خاطرنشان کرد: هرچند اقدامات خوبی در یکسال گذشته انجام شده اما باید پیگیر مشکلات باشیم.

وی افزود: مسکن مهر دغدغه مسوولان است و از همان روزی که مسوولیت گرفتیم به دنبال رفع مشکلات این بخش بوده و هستیم.

پورمهدی همچنین به مشکل فضاهای آموزشی و فاضلاب بخشی از شهر جدید سهند و چند شهر دیگر استان اشاره کرد و از مسوولان و دستگاه های ذیربط خواست هرچه سریع تر این مشکلات را برطرف سازند.

وی یکی دیگر از مشکلات اصلی این شهر جدید را اتوبان تبریز - سهند عنوان کرد و گفت: تا این اتوبان به بهره برداری نرسد، هیچ یک از مشکلات رفع نمی شود و بهره برداری از این اتوبان به معنای رفع ۵۰ درصدی مشکلات موجود است.

در این جلسه مصوبات جلسات قبل پیگیری و دستگاه های ذیربط از جمله راه و شهرسازی، بنیاد مسکن و شرکت عمران شهر جدید سهند اقدامات خود را گزارش دادند.

تعهدات استان آذربایجان شرقی در بخش مسکن شامل ۹۴ هزار واحد مسکن در سه بخش بود که از این تعداد تا پایان سال ۹۲،۵۷ هزار و ۵۰۰ واحد به بهره برداری رسیده بود.

بیشتر واحدهای مسکن مهر استان آذربایجان شرقی در شهر جدید سهند احداثشده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز