خبرگزاری کار ایران

با محوریت پیوند فرهنگ و دیپلماسی شهری؛

«هفته فرهنگی تبریز در قازان» به کار خود پایان داد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۶۱۰

هفته فرهنگی تبریز در قازان، که از جمله محورهای مورد توافق شهرداری تبریز و وزارت فرهنگ تاتارستان در جریان برگزاری هفته نکوداشت تبریز بود، با حضور گروه‌های مختلف هنری و برگزاری نشست‌ها و نمایشگاه‌های مختلف هنری، روز گذشته به پایان رسید.

همزمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، هفته فرهنگی تبریز در قازان، پس از اجرای برنامه‌های متعدد فرهنگی و هنری و همچنین دیدارهای مختلف دو جانبه شهردار تبریز با مقامات کشوری و محلی جمهوری تاتارستان و شهر قازان، به کار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، هفته فرهنگی تبریز در قازان، که از جمله محورهای مورد توافق شهرداری تبریز و وزارت فرهنگ تاتارستان در جریان برگزاری هفته نکوداشت تبریز بود، با حضور گروه‌های مختلف هنری و برگزاری نشست‌ها و نمایشگاه‌های مختلف هنری، روز گذشته به پایان رسید.

شهردار تبریز در جریان برگزاری این هفته فرهنگی، با رستم مینیخانوف رییس جمهور تاتارستان دیدار و گفتگو کرد.

معاون نخست‌وزیر، وزیر آموزش پرورش، وزیر فرهنگ، رییس دانشگاه فدرال قازان و رییس آکادمی علوم جمهوری تاتارستان، از جمله حاضران هیئت قازانی در این دیدار بوده‌اند.

صادق نجفی همچنین در سفر خود، به طور جداگانه با وزیر فرهنگ، معاون پارلمان تاتارستان و شهردار قازان به گفتگو نشست.

بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرداری قازان و دیدار از مراکز تاریخی و فرهنگی شهر قازان، از جمله برنامه‌های شهردار و تنی چند از اعضای شورای اسلامی شهر تبریز در شهر قازان بوده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز