خبرگزاری کار ایران

شهردار تبریز در دیدار با رییس‌جمهور تاتارستان تاکید کرد:

ارتباطات «ایران و تاتارستان» با محوریت «تبریز و قازان» توسعه یابد

asdasd
کد خبر : ۲۴۹۹۱۰

ایجاد خط هوایی تبریز - قازان از اقدامات کارساز در توسعه تعامل دو شهر و دو کشور به شمار می رود.

شهردار تبریز ابراز امیدواری کرد: ارتباطات «ایران و تاتارستان» با محوریت «تبریز و قازان» توسعه یابد.

به گزارش ایلنا، صادق نجفی در دیدار با رستم مینیخانوف، رییس‌جمهور تاتارستان که به مناسبت برگزاری هفته فرهنگی تبریز در قازان، صورت گرفت، در سخنانی استقبال وی از هیئت اعزامی شهر تبریز را نشانه حسن‌نیت و صمیمت دو کشور عنوان کرد و گفت: این اقدام ارزشمند، نشان‌دهنده اهمیت نقش مدیریت‌های محلی در توسعه ارتباطات دو کشور است.

وی با اشاره به سابقه تعامل اقتصادی و اجتماعی دو شهر تبریز و قازان گفت: استقرار تاتارستان و تبریز در شاهراه جاده ابریشم، موجب شده است که از دیرباز، مروادات اقتصادی و اجتماعی دو شهر، پررونق باشد.

نجفی اضافه کرد: با توجه به این پشتوانه ارزشمند، معتقدیم همکاری‌های اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی دو شهر قازان و تبریز در سطح بالاتری از وضعیت فعلی پیگیری شود.

نجفی ایجاد خط هوایی تبریز - قازان را در همین راستا، از اقدامات کارساز در توسعه تعامل دو شهر و دو کشور دانست.

شهردار تبریز با بیان این که خواهرخواندگی دو شهر، زمینه ارزشمندی برای تحقق این موضوع است، اظهار داشت: برگزاری هفته فرهنگی تبریز در قازان، فرصت مناسبی برای توسعه همکاری تبریز و قازان، در حوزه‌های مختلف اقتصادی، تجاری و خدماتی، خواهد بود.

وی، خواستار حضور شهردار قازان در سفر آتی رییس‌جمهور تاتارستان به ایران شد و این موضوع را ادامه‌دهنده روند ارتباطی دو کشور، با محوریت دو شهر تبریز و قازان دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز