خبرگزاری کار ایران

راهیابی «برادرها می‌میرند» به بخش پایانی جشنواره نمایشنامه خوانی «وتار»

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۱۷۳

«برادرها می‌میرند» به کارگردانی شهرام احمدی با موضوع دفاع مقدس است که توانست از بین ۶۳ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره «وتار» در میان ۸ اثر به بخش پایانی راه پیدا کند.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری آذربایجان شرقی از راه یابی اثر نمایشی «برادرها می‌میرند» به بخش پایانی چهارمین جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه خوانی «وتار» کردستان خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری آذربایجان شرقی، جواد کریم نژاد گفت: «برادرها می‌میرند» به کارگردانی شهرام احمدی با موضوع دفاع مقدس است که توانست از بین ۶۳ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره «وتار» در میان ۸ اثر به بخش پایانی راه پیدا کند.

وی ادامه داد: چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی منطقه ای وتار به میزبانی سنندج برگزار می‌شود.

کریم نژاد خاطر نشان کرد: بخش نهایی جشنواره از ۸ تا ۱۰ اسفند ماه سال جاری با اجرای آثار راه یافته به بخش نهایی در محل سالن شماره ۲ پردیس سینمایی بهمن سنندج به اجرای نمایش نامه خوانی خواهند پرداخت.

وی همچنین اضافه نمود: در نهایت برگزیدگان بخشهای نمایشنامه نویسی، کارگردانی، بازیگری زن و مرد و بهترین صحنه خوان توسط هیئت داوران معرفی می‌شوند.

گفتنی است، چهارمین جشنواره نمایشنامه خوانی و تار در اسفند ماه ۹۳ به صورت منطقه‌ای با حضور هنرمندان هشت استان اردبیل، ایلام، کرمانشاه، آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، همدان و کردستان در سنندج برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز