خبرگزاری کار ایران

مسابقات تنیس روی میز کارگران استان آذربایجان شرقی برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۰۶

این مسابقات در دو بخش کارگری و کارمندی در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شماره دو تبریز با حضور ۱۵ تیم کارگری و ۸ تیم کارمندی از سطح استان برگزار شد.

مدیر امور اجتماعی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات تنیس وی میز کارگران استان به مناسبت گرامی‌داشت سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا پرویز پناهی امروز در گفتگو با خبرنگاران گفت: این مسابقات در دو بخش کارگری و کارمندی در مجموعه فرهنگی ورزشی کارگران شماره دو تبریز با حضور ۱۵ تیم کارگری و ۸ تیم کارمندی از سطح استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در بخش کارگری ۴۰ نفر به رقابت پرداختند، گفت: در پایان این بخش جواد بشگه ساز از شرکت تعاونی همشهری مقام اول، مهدی حسین زاده از شرکت تعاونی همشهری مقام دوم و آقایان مهدی الهی از شرکت راه سازی آرخایول و بهمن خزلی از تیم کارگران اهر به صورت مشترک مقام سوم این دور از مسابقات را کسب کردند.

پناهی در ادامه به مسابقات تنیس روی میز کارمندی ادارات و سازمان های تابعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اشاره کرد و افزود: در این بخش نیز ۸ تیم حضور داشت که در پایان علی اکبر حسین پور از سازمان فنی و حرفه‌ای مقام اول، امید امانی از بانک توسعه تعاون مقام دوم و آقایان محمدرضا سلطانی از اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مهدی قلی پور از سازمان فنی و حرفه‌ای بطور مشترک در جایگاه سوم قرار گرفتند.

لازم به ذکر است تیم تنیس روی میز کارگران آذربایجان شرقی مقام دوم مسابقات کارکران کشور را کسب کرده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز