خبرگزاری کار ایران

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان ‌شرقی:

تکنولوژی مانند نور خورشید است، نباید در آن غرق شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۷۹۵

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری آذربایجان ‌شرقی گفت: باید به جانمایی کارخانه‌هایی همچون پالایشگاه، پتروشیمی در طرح آمایش سرزمینی به صورت علمی پرداخته شود، زیرا در صورت تهدید این واحدها، خسارت‌های جبران ناپذیری به بار خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد جهانسری، امروز در نشست آموزشی مدیران گروه صنعتی تراکتورسازی ایران، اظهار داشت: آمایش سرزمینی به عنوان یک علم موثر در ایجاد بسترهای توسعه و پیشرفت شهرها مطرح است، به صورتی که اگر جانمایی کارخانه‌هایی همچون پالایشگاه، پتروشیمی و صنایعی از این دست در طرح آمایش سرزمینی به صورت علمی به آن پرداخت نشود خسارت‌های جبران ناپذیری را به دنبال خواهد داشت و امروز اغلب کلانشهرها از جمله تبریز از این گذشته نابخشودنی رنج می‌برد.

وی با اشاره به این که فضای سایبری به عنوان مهم‌ترین حوزه‌های توسعه در متن زندگی مردم قرار دارد، افزود: فضای سایبر، یک دنیای مجازی جذاب است که استفاده هدفمند از آن می‌تواند مزایای فراوانی همچون کم کردن فاصله‌ها، کوتاه کردن زمان، ‌ رفع مشکلات ترافیکی، ‌ تجارت الکترونیک و اتوماسیون‌های مالی و اداری و سامانه‌های ثبت‌نام در بخش‌های مختلف آموزشی و اداری داشته و از طریق این فضا صورت پذیرد.

جهانسری با اشاره به این که در فضای کنونی مؤلفه‌های جنگ عوض شده و دشمن به راحتی با ابزارهای مدرن همچون اینترنت و بحث‌های ژنتیکی روبه‌روی ما صف‌آرایی کرده است، اضافه کرد: در جهان امروزی نباید در تکنولوژی غرق شد بلکه آن را با استفاده صحیح و عاقلانه به ابزاری برای آسایش و آرامش تبدیل کرد.

وی تکنولوژی را به نور خورشیدی تشبیه کرد که باید از آن بهره جست اما نباید بیش از حد نیز به آن نزدیک شد و خود را سوزاند.

جهانسری از خانواده‌ها خواست تا شب‌های گرم خانواده‌های ایرانی و رسم و رسوم آنها را با تکنولوژی‌هایی مثل موبایل، تبلت، اینترنت به حراج نگذارند و سعی کنند در جمع خانوادگی شور و مهربانی گذشته را رواج دهند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز