خبرگزاری کار ایران

معاون برنامه ‌ریزی استاندار آذربایجان ‌شرقی:

سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی بر اساس اقتصاد مقاومتی تدوین شده است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۸۰۰

ظرفیت‌‌ها و پتانسیل های زیادی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها وجود دارد که در تدوین سند نیز به این استعدادها توجه ویژه‌ای شده است.

معاون برنامه ‌ریزی و اشتغال استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی بر اساس اقتصاد مقاومتی تدوین شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، داوود بهبودی در جلسه شورای اسلامی استان آذربایجان شرقی با بیان اینکه تدوین سند تدبیر توسعه استان در بهمن ماه سال گذشته شروع شد، افزود: پس از یک سال تلاش کار‌شناسان، صاحب‌نظران و مجموعه معاونت برنامه‌ریزی استانداری و دستگاه‌های اجرایی استان، این سند به همراه سندهای شهرستان‌های مختلف استان تکمیل شد.

وی همچنین با اشاره به اینکه در این سند هسته‌های کلیدی هر شهرستان مشخص شده است، ادامه داد: ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های زیادی در مرکز استان و سایر شهرستان‌ها وجود دارد که در تدوین سند نیز به این استعداد‌ها توجه ویژه‌ای شده است.
بهبودی با تاکید بر اینکه این سند برای نظرسنجی از عموم در سایت استانداری قرار داده شده است، ادامه داد: در آذربایجان شرقی توسعه پایدار اتفاق نیفتاده است و ما تلاش داریم با تکیه بر این سند گامی در جهت توسعه پایدار استان برداریم.
معاون برنامه ‌ریزی استاندار آذربایجان ‌شرقی همچنین با بیان اینکه اخذ عوارض برای ادامه احداثبزرگراه تبریز - اهر صادر شد، ابراز داشت: تسریع در اتمام این پروژه از توان اقتصادی دولت خارج است و برای اتمام آن نیاز به سرمایه‌گذاری داریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز