خبرگزاری کار ایران

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز:

طرح مطالعات ارزیابی و مشارکت سنجی بافت فرسوده محله چوخورلار تبریز تهیه شد

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۴۰

انجام این مطالعات و توزیع آن بین شهروندان، با هدف تکریم ارباب رجوع و افزایش دانش و آگاهی شهروندان در خصوص پروژه های مصوب شهری صورت گرفته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز، از انجام طرح مطالعات ارزیابی و مشارکت سنجی بافت فرسوده محله چوخورلار و ارسال آن به مناطق و سازمان های تابعه جهت توزیع بین شهروندان خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد عزتی که امروز در جمع خبرنگاران سخن می گفت، اظهار داشت: با توجه به اهمیت احیای بافت‌های فرسوده و لزوم نوسازی این محدوده از شهر، اداره توسعه شهری این معاونت، نسبت به تهیه و تدوین بروشور هایی با عنوان مطالعات ارزیابی و مشارکت سنجی بافت فرسوده محله چوخورلار اقدام و جهت توزیع بین شهروندان، به شهرداری های مناطق و سازمان های تابعه ارسال کرده است.

وی افزود: انجام این مطالعات و توزیع آن بین شهروندان، با هدف تکریم ارباب رجوع و افزایش دانش و آگاهی شهروندان در خصوص پروژه های مصوب شهری صورت گرفته است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تبریز با بیان اینکه در راستای تحقق این اهداف همچنین، طرح نقشه برداری و ممیزی املاک حاشیه جنوبی اتوبان پاسداران نیز توسط این معاونت انجام یافته است، گفت: آگاهی شهروندان از موقعیت محل سکونتشان و لزوم و نحوه اجرای طرح های احیا و نوسازی یا مقاوم سازی، می تواند در جلب مشارکت آنان و تسریع اجرای این طرح ها بسیار موثر باشد.

خاطرنشان می‌شود با توجه به مستثنی بودن این طرح نسبت به مطالعه بافت فرسوده، این محله به صورت نوسازی کل محدوده با تغییر کاربری از مسکونی به خدماتی و تجاری پیشنهاد شده است که با اجرای آن، محدوده از حالت بافت کم ارزش و نیمه متروکه مسکونی به یک پتانسیل اقتصادی زنده تبدیل می‌شود و با فعالیت های تجاری اطراف به منظور ایجاد تحول در بخش تجاری منطقه پیوند می خورد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز