خبرگزاری کار ایران

سخنگوی شورای شهر تبریز:

لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری تبریز افزایش نیافته است

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۹۶۱

در لایحه پیشنهادی سال آتی شهرداری تبریز، اجرای ۵۹۹ طرح در حوزه‌ها و بخش‌های مختلف پیش بینی شده که تعریف این تعداد پروژه از نظر کمی ۱۸ درصد کمتر از طرح‌های سال جاری است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز از آغاز بررسی لایحه بودجه پیشنهادی سال ۹۴ شهردای تبریز در شورای شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از شورای اسلامی شهر تبریز، سعید حاجی زاده گفت: بر اساس نظر اکثریت اعضاء مقرر شده است لایحه بودجه پیشنهادی سال ۹۴ شهردای تبریز در صحن شورا و البته بصورت غیرمستمع برگزار شود.

وی افزود: حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در جلسات بررسی لایحه بودجه بلامانع است.

حاجی زاده خاطرنشان کرد: همانند لایحه تعرفه عوارض محلی و بهای خدمات سال آتی شهرداری تبریز، برای بررسی لایحه بودجه نیز هر هفته چهار جلسه پیش بینی شده و به همین منظور علاوه بر جلسه صبح یکشنبه هفته آینده، سه جلسه فوق العاده نیز شامگاه دوشنبه و سه شنبه و صبح چهارشنبه برگزار خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر تبریز با بیان اینکه بر اساس ضوابط می بایست لایحه بودجه سالانه شهرداری تا اول اسفند هر سال بررسی و تصویب شود، اضافه کرد: تلاش می شود لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری تبریز با تشکیل جلسات فشرده و مداوم، در موعد قانونی و یا با حداقل تاخیر بررسی و برای تصویب و ابلاغ نهایی به فرمانداری ارسال شود.

حاجی‌زاده با تاکید بر اینکه اعضای شورا نقطه نظراتی به بودجه پیشنهادی شهرداری دارند و بر اساس شرایط، مشکلات و نیازهای شهر تبریز خواهان اعمال تغییراتی در رویکردها، سیاستگذاری، ترکیب و اولویت بندی آن شده‌اند، در عین حال خاطرنشان کرد: شورای شهر و شهرداری تبریز در تعامل کامل با یکدیگر بدنبال تصویب بودجه‌ای واقع بینانه، مفید و کاربردی برای شهر تبریز هستند.

وی افزود: همچنین نظر شورا بر این است که تکمیل و افتتاح طرح های ناتمام یا طرح‌هایی که در سال جاری پیش بینی شده بود اما به هر دلیلی اجرا نشده است به ویژه موارد مربوط به تملک و مسیرگشائی‌ها که یکی از خواسته های اصلی شهروندان تبریزی است، در اولویت بودجه سال ۹۴ قرار گرفته و تا حد امکان و در صورت نبود اضطرار، برای سال آتی طرح جدیدی پیش بینی و آغاز نشود.

سخنگوی شورای شهر تبریز کل رقم پیشنهادی در لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری تبریز را ۲۸ هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این میزان در مقایسه با بودجه سال ۹۳ افزایش نیافته است.

حاجی زاده ادامه داد: همچنین در لایحه پیشنهادی سال آتی شهرداری تبریز اجرای ۵۹۹ طرح در حوزه ها و بخش های مختلف پیش بینی شده که تعریف این تعداد پروژه از نظر کمی ۱۸ درصد کمتر از طرحهای سال جاری است.

وی یادآور شد: به گفته مسئولان شهرداری، لایحه بودجه سال ۹۴ شهرداری تبریز بر اساس سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی، ابلاغی مقام معظم رهبری و رویکردهای عمومی دولت، همچنین با در نظر گرفتن قانون برنامه پنجم توسعه تدوین و پیشنهادات واصله از سوی مردم و نمایندگان آنان در پارلمان محلی تبریز نیز لحاظ شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز