خبرگزاری کار ایران

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز:

۶۰ درصد از حاشیه‌نشینی تبریز، به موازات اتوبان پاسداران قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۲۵۱۷۰۱

در مطالعات طرح تفضیلی تبریز، شیب‌های خطرناک، مربوط به کاربرهای فضای سبز است / شهرداری تبریز برای تملک اراضی واقع‌شده در محدوده‌ دارای کاربری فضای سبز با بهای عادلانه و کارشناسی شده آمادگی دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، از استقرار ۶۰ درصد از حاشیه‌نشینی تبریز در ضلع شمالی تبریز خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محبوب عبداله‌پور امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: ۴۰ درصد مابقی نیز مربوط به حاشیه‌نشینی‌های پراکنده جنوب و غرب تبریز است.

وی، با بیان این که در مطالعات طرح تفضیلی، شیب‌های خطرناک، مربوط به کاربرهای فضای سبز است، گفت: امکان صدور مجوز و پروانه در کاربری‌های فضای سبز مقدور نیست، اما این امکان، برای محل‌هایی که دارای کاربری مسکونی هستند، میسر است.

وی با اعلام آمادگی شهرداری تبریز برای تملک اراضی واقع‌شده در محدوده‌ دارای کاربری فضای سبز با بهای عادلانه و کارشناسی شده، تصریح کرد: خانه‌ ایمن و مستحکم حق هر خانواده‌ای است و شهرداری تبریز بر رعایت موازین قانونی در ساخت‌وسازهای شهری تأکید دارد.

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز خواستار همکاری و هم‌افزایی همه‌ دستگاه‌های عمرانی از قبیل استانداری، فرمانداری و راه و شهرسازی، شهرداری‌ها و سایر ادارات و نهادهای ذی‌ربط در این زمینه شد و گفت: شهروندان و ساکنان شهر تبریز نیز باید بیش از همه بر رعایت این موازین حساسیت داشته باشند و احساس مسؤولیت کنند؛ چراکه امنیت و سلامت درگرو رعایت این موازین قانونی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز