خبرگزاری کار ایران

عملیات اجرایی سند تدبیر توسعه استان آذربایجان شرقی آغاز شد

کد خبر : ۲۵۲۲۳۶

سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی در ۱۲ کارگروه تخصصی و ۲۰ کارگروه شهرستانی تدوین شده است.

با دستور استاندار آذربایجان شرقی، عملیات اجرایی سند تدبیر توسعه استان آغاز شد و فرمانداران و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان مسوول مستقیم اجرای این سند ماموریت یافتند.

به گزارش خبرنگار ایلنا سمینار هم‌اندیشی سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی امروز یک‌شنبه با حضور مدیران کل و کار‌شناسان دستگاه‌های اجرایی استان، فرمانداران و صاحب‌نظران دانشگاهی استان در تالار معلم تبریز برگزار و با انجام آخرین مرحله تدوین این سند، فاز عملیاتی آن با دستور استاندار آذربایجان شرقی آغاز شد.

سرپرست گروه مشاوران اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی و دبیر این سمینار هدف از برگزاری این همایش را استفاده از نظرات تمام صاحب‌نظرانی دانست که در طول تدوین و تنظیم سند تدبیر توسعه امکان ارایه دیدگاه‌های خود را نیافته بودند اعلام کرد و گفت: سند تدبیر توسعه نتیجه همکاری همه مسوولان و دانشگاهیان با شورای راهبری این سند بوده و: خوشبختانه این سند مورد توجه مسوولان کشوری قرار گرفته و به عنوان مبنای برنامه ششم توسعه تعیین شده است.

حسین پناهی، با بیان اینکه تمام استان‌ها موظف شده‌اند برنامه توسعه خود را بر اساس روش به کار رفته در سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی تنظیم کنند، افزود: کار انتقال دانش فنی تدوین این سند بر عهده کار‌شناسان معاونت برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان شرقی است و تاکنون کارگاه‌های آموزشی این سند در ۲۳ استان کشور برگزار شده است.

وی خاطرنشان کرد: سند تدبیر توسعه آذربایجان شرقی در ۱۲ کارگروه تخصصی و ۲۰ کارگروه شهرستانی تدوین شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز