خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت معدن وتجارت آذربایجان شرقی:

فعالان فرش دستبافت آذربایجان شرقی ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۲۵۲۶۱۲

این میزان تسهیلات پس از رایزنی و هماهنگی با کارگروه اشتغال افزایش یافته و برای توزیع استانی از ابتدای بهمن امسال در حال معرفی و اقدام است.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی گفت: از محل مشاغل خانگی ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات برای فعالان حوزه فرش دستبافت استان اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آذربایجان شرقی، حسین نجاتی، امروز در دیدار با فعالان فرش دستبافت استان افزود: این میزان تسهیلات پس از رایزنی و هماهنگی با کارگروه اشتغال افزایش یافته و برای توزیع استانی از ابتدای بهمن امسال در حال معرفی و اقدام است.

وی، با اشاره به جایگاه استان در تولید فرش دستبافت تصریح کرد: هنر – صنعت فرش دستبافت در آذربایجان شرقی دارای پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالایی بوده و تلاش می‌شود، برای پیشبرد این حوزه با همکاری هم‌افزایی بیشتر سازمان‌های دست‌اندرکار، مساعدتهای مضاعفی را به قالیبافان بعمل آوریم

وی تصریح کرد: توجه ویژه به فرش دستبافت در افزایش سهم بازار ایران در تجارت خارجی و اشتغالزایی در داخل کشور موثر خواهد بود.

رئیس سازمان صنعت، معدن وتجارت آذربایجان شرقی همکاری مرکز ملی فرش ایران، پیگیری و تلاش موثر مدیران حوزه فرش دستبافت و همراهی تمامی تشکل‌های فرش استان را، در کمک به رونق معیشت قالیبافان و بافندگان تابلو فرش موثر دانست.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز