خبرگزاری کار ایران

فرماندار تبریز:

همراهی با مردم و رفع مشکلات آنان اولویت اساسی مسئولان باشد

asdasd
کد خبر : ۲۵۳۶۸۲

ملاقات عمومی شهردار منطقه یک با حضور سر زده فرماندار شهرستان تبریز همراه بود.

فرماندار تبریز تأکید کرد: همراهی با مردم و رفع مشکلات آنان اولویت اساسی مسئولان باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رحیم شهرتی فر در حاشیه بازدید سر زده از جلسۀ ملاقات عمومی شهردار منطقه یک تبریز در گفتگو با خبرنگاران، ضمن اعلام خرسندی از رسیدگی به مشکلات شهروندان منطقه یک و تسریع امورات شهروندان، دیدار مسولان با مردم و تکریم ارباب رجوع را از اصول اولیۀ مدیریت شهری خواند و گفت: سیاست کاری ما بر اصل تکریم ارباب رجوع در ادارات بوده و یکی از برنامه های اصلی دولت تدبیر و امید، همراهی با مردم و رفع مشکلات مردم در ادارات و حذف بروکراسی دست و پاگیر اداری است.

وی همچنین عملکرد مجموعه شهرداری تبریز را خوب توصیف کرد و ادامه داد: از بارزترین موارد در عملکرد سال جاری شهرداری کلانشهر تبریز تفاوت عمده در سرعت انجام پروژه های عمرانی در سطح شهر است.

شهرتی فر با اشاره به حوزه حمل و نقل تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل با توجه به افزایش بی رویه اتوموبیل ها باید راه کارهای اساسی ارائه شود و برای ترافیک هسته مرکزی اقدامات اصولی انجام گیرد.

فرماندار تبیریز افزود: در سال ۹۴ پروژه ها باید بر اساس برنامه و انضباط مالی صورت گیرد تا هزینه ها با دقت بیشتر و برنامه اصولی و برای بالا بردن بهره وری صورت گیرد.

شهرتی فر در خصوص تصویب به هنگام بودجه توسط شورای اسلامی شهر تبریز گفت: اگر تصویب بودجه در زمان خود صورت نگیرد متاسفانه بودجه به آغاز سال آینده نخواهد رسید.

وی افزایش جلسات شورا را تنها راه تصویب به موقع بودجه دانست و گفت: فرمانداری نیز برای بررسی بودجه نیاز به دو هفته زمان دارد و اعضا شورا باید این زمان را در نظر بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز