خبرگزاری کار ایران

نهضت امدادرسانی در برف و کولاک در راه‌های ارتباطی آذربایجان شرقی

asdasd
کد خبر : ۲۵۴۱۲۵

۲۰۰تن ازنجاتگران پایگاه‌های امداد جاده‌ای جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی به کمک در راه ماندگان شتافتند.

به دنبال بارش برف سنگین و کم سابقه در تبریز و آذربایجان شرقی نجاتگران پایگاه‌های امداد جاده ای در تمامی محورهای مواصلاتی به کمک در راه ماندگان شتافتند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی، از بعد از ظهر «جمعه ۱اسفند» بارش برف کم کم در استان شروع و بامداد امروز سرتاسر استان را سفید پوش کرد.

برابر گزارش اولیه دریافتی از پایگاه‌های جاده‌ای، در محورهای تبریز – ارومیه، تبریز – بستان آباد، سراب – اردبیل، تبریز – اهر، اتوبان پیامبر اعظم، گردنه شیبلی، سرچم – اردبیل و ورزقان – خواجه، نجاتگران پایگاه‌های امداد جاده‌ای شهدای گمیچی اسکو، عوارضی تبریز، شیبلی و استاد شهریار بستان آباد، شهید اباذری و صایین سراب، شهید ابوالقاسمی هریس، شهید لطفی منش بارگاه چاراویماق و آغکند میانه و شهیدمصطفی احمدی روشن ورزقان به صدها دستگاه خودروی گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی کرده و قریب به ۲۰۰ تن از مسافران را در پایگاههای امداد جاده ای هلال احمر و اماکن راهداری اسکان دادند.

بر پایه این گزارش نجاتگران اقدام به توزیع مواد غذایی اعم از خرما، نان، کشمش، کنسروجات و بیسکویت در میان مسافران و اسکان داده شدگان کرده و لوازم گرمایشی از قبیل پتو و…درمیان اسکان یافته گان توزیع کردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز